DAP hapus kebebasan media di Pulau Pinang

on Monday, December 21, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment



Beberapa hari yang lepas, Lim Guan Eng menyifatkan Utusan Malaysia sebagai penjahat kononnya melaporkan berita berat sebelah dan buruk kerajaan negeri PP. Beliau memang benci betul dengan akhbar yang pejuangkan Melayu ini kerana mendedahkan keburukan dan penindasan yang dilakukan kerajaan negeri terhadap orang Melayu di PP.

Sehingga sejak mereka memerintah PP ini, mereka mengharamkan akhbar Utusan ini di pejabat-pejabat kerajaan negeri PP. Ini lah pemimpin cakap tak serupa bikin !! Jika dulu punya hebat cakap kononya jika mereka memerintah , mereka akan memberi keutamaan kebebasan bersuara, kebebasan bercakap,kebebasan menulis dan kebebasan media .

Tetapi kini sudah terbalik dan mereka terus mengongkong media ini melalui
Pejabat Ketua Menteri. klik di sini untuk membacanya

Paling teruk sekali tindakan bodoh kerajaan diktator ini ialah dek kerana cukup benci terhadap Utusan , mereka block terus aksess internet untuk membaca Utusan Online !!! PB mendapat maklumat ini daripada rakan yang bekerja di pejabat agensi dibawah kerajaan negeri . Punya cukup kurang ajar Cina Melaka ini , sampai dalam internet pun depa block !! Jangan anggap Melayu bodoh , kalau hang sekat sana sini, orang boleh pi beli suratkhabar itu sendiri ..

Bagi PB ,kebebasan media telah mati di Pulau Pinang. Akhbar yang lapor berita puji melangit Khalifah Umar PAS ini akan diberikan tempat istimewa seperti akhbar Sinar, the star, dan akhbar Cina. Sapa yang kritik maka akan diharamkan terus ...


One Response

  1. MPP says:

    Bro, mungkin hARAKah jadi akhbar wajib untuk khalifah Lim GE.

    Dia baca untuk cari modal nak kencing pencacai penjilat tegar Pas dan juga lebai2 kangkung Pas.

    Hahahaha...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.