Penang Bangkit !! : Guan Eng racist !!!

on Wednesday, December 16, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


klik untuk dibesarkan


Ini baru sikit komen dari Cina Melaka ini . Guan Eng mahu jadikan Pulau Pinang bukan saja Singapura ke 2 , tetapi sebenarnya Hong Kong !! Iaitu tanah tumpah nenek moyang mereka dan pastinya beliau mesti singkirkan Melayu dulu senyap-senyap dengan kaedah rezoning seperti yang di tulis yazid othman .

Tetapi yang paling PB bengang dan marah kepada tindakan biadab dan celaka Khalifah Agung Pas ini ialah mahu menghapuskan silat Melayu !!! . lihat bawah ini



klik untuk dibesarkan


Recent Activity

LimGuanEngBlog Dan tindakan kami mengharamkan Biro Tata Negara (BTN) bertujuan untuk menghapuskan sifat sayangnya Melayu kepada sifat Perkauman ini bakal membuahkan hasil. Silat juga kami akan haramkan di Pulau Pinang seperti kami haramkan BTN, kerana dengan silat inilah Melayu begitu angkuh dan kejadian Pemuda UMNO menjulang keris amat ketara perkauman. Dengan diharamkan silat di Malaysia, kami warga cina dan India akan berasa begitu selamat. Kerana kami mementingkan pendidikan daripada membuang masa.
(1 day ago)


Ini merupakan bukti dan wajah sebenar Guan Eng dan DAP kafir harbi ini yang hanya ingin memperalatkan Melayu dalam PAS dan PKR dalam melaksanakan tujuang sebenar mereka iaitu menguasai negara ini .

Macam haram ayat-ayat di atas diungkapkan oleh mereka terhadap orang Melayu . Siap dengan Pak Sheikh pun depa nak tekan bila mereka berkuasa di Malaysia nanti , dan inilah bukti PAS dan PKR jadi kuda tungangan DAP..

Kepada pencacai, penjilat ,barua Melayu dalam PAS dan PKR yang menyokong DAP, lihat lah sendiri ayat Khalifah Agung Guan Eng di dalam laman you tubenya sendiri.




Nak tengok lagi apa tulisan berbaur perkauman sepenuhnya oleh Lim Guan Eng di channel comment nya . . sila klik disini


http://www.youtube.com/user/LimGuanEngBlog
















4 Responses

  1. Betul sangat bro, orang Melayu dalam PAS dan PKR sepatutnya sedar dengan agenda komunis DAP ini.... pinjam artikel ini untuk facebook kawan....

  2. Anonymous says:

    itu lah kebodohan dan gila kuasa Anwar Ibrahim Aljuburi dan Niki Najis yang mementingkan kuasa..nanti apabila bangsa cina dah berkuasa dua-dua manusia diatas ni kena sepak mcm anjing...melayu ta guna!!!.."Wahai Bangsa Ku Melayu Mari Kita Bersatu Bangkit Pertahankan Negara Kita ini Malaysia"

  3. Anonymous says:

    UMNO tak akan jawab Racist DAPLGE Haram ini!

    Walau pun di cemoh dan di caci dan ampu, UMNO tidak akan mengambil sikap “champion” jagoh orang Melayu sebab faktor yang utama ialah ,tradisi tradisi UMNO sebagai pejuang, di cairkan olih aliran sejarah.
    UMNO , sebagai monolith, secara menyeluruh “evolve and assimilate contemporary values”.
    “Sudah mengambil sikap ” kita telah buat apa yang patut “,cukup lah perjuangan, orang melayu sudah selesa,sekarang la ni 1Malaysia ujud, dan bangsa melayu tukar identiti menjadi Malaysia.
    Ini berlaku secara perlahan semenjak 2004 peralih kuasa, dan secara mendadak pada Mac 2008, dan secara mengejut apabila DSNajib naik jadi PM.
    UMNO juga kecewa dengan pengundi pengundi yang tolak BN dan UMNO pada Mac 2008.
    UMNO hingga hari iniMasih merajuk ,sakit hati,tawar hati,monyok,dendam dll kapada “electorate” Melayu.
    Maka UMNO sekarang hanye ada “auto pilot” and “cruising” hingga 13PRU.
    Sikap nya : menang okay,kalah pun ok, dunia dah berubah dan zaman dah maju, cari kontak dan peluang aje sekarang untuk sendiri.
    Nak lawan dengan pembangkang, tak payah lah,dia orang guna saman dan peguam, mana bolih tahan(takut).
    Kalau ade masalah, baca skrip dan jawapan yang telah sediakan olih pegawai kerajaan, tak perah otak.
    Ini simpulan apabila di kaji mengapa bangsa pendatang cukup lantang soal ini dan soal itu.
    Orang Melayu tidak bolih angggap UMNO sebagai lambang orang Melayu, sebab peranan itu telah di curi olih orang lain pada Mac 2008.
    Dan UMNO masih lagi merajuk dan salah kan orang lain,sebab tiada cermin secukup besar untuk UMNO lihat apa itu UMNO, dan ahli UMNO dah tak kesah ,melain beli baju dan sampin baru dan beg untuk pergi ke PWTC untuk jamu perut dan diberi halwa telinga olih pemimpin yang tidak mahu berubah.
    Maka akibat nya , pada saat ini dan hingga PRU 13, Melayu terkapar terkapai menerima asakkan demi tomahan dan pengyakit hati olih kaum cina India dan kafir yang mengunakan peluang ,saman dan peguam untuk menghentam Melayu dan mengheret semangat Melayu.
    Kaum cina india dan kafir di bantu olih orang melayu yang hanye ikut nafsu serta pesongan otak intelek ala barat.
    Teraju Orang Melayu dan atasan Melayu(contoh Jen Zaini) tahu apa yang huraikan di atas dan mereka tahu lebih banyak daripada itu.
    Tapi olih kerana masing masing ade kepentingan ,maka “nothing happens”,go with wind, dont rock the perahu,syiok sendiri.PEEM ta da,pe luar negeri tiap minggu,l semua BN AP lari dan hampir tombang kerajaan.
    changkat lobak
    arjuna waspada

  4. Anonymous says:

    salam,
    kalu mereka bertindak secara halus, kita juga patut bertindak secara halus.Kita serang kekuatan mereka.Apa kekuatan mereka?EKONOMI.Bagaimana? 'BUY CHIENESE LAST'

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.