Enjin pesawat hilang : PAS gila meroyan menuduh UMNO

on Thursday, December 24, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




PAS meroyan, 5 artikel disiarkan oleh Haprak Daily menyerang Ds Najib & Ds Zahid,kononnya beliau bertanggungjawab akan kehilangan enjin jet tersebut. artikel meroyan PAS :Haprak Daily:salahkan Najib klik sini , wali selipar fitnah & salahkah umno enjin jet hilang kerana rasuah :klik sini , Kepala militan PAS arah najib disiasat enjin jet hilang :klik sini , menteri disalahkan enjin jet hilang :klik sini , Enjin hilang,nak dakwa najib : klik sini


Enjin jet F5E hilang!,bukan kerja menteri hilangkan enjin jet,bukan salah Umno .Tak kan menteri kena pergi jaga store pesawat kot ??? Yang terlibat pemimpin atasan TUDM sampai ke peringkat bawahan. Kes ni di ketahui oleh umum, selepas proses membahagi duit hasil curi enjin jet didedahkan oleh salah seorang bekas isteri penyamun yang diceraikan disebabkan tidak berpuas hati.Yang terlibat kesemuanya bertugas didalam TUDM dan sudah di kenal pasti,ada yang sudah diambil tindakan,digantung kerja dan ada yang bakal dikenakan tindakan :klik sini. Sekarang ni apa kena mengena Umno,Ds Najib & Ds Zahid Hamidi dalam kes ini.

Mudah sangat nak tunding jari dan salahkan orang,walhal cerita yang sebenar memang diketahui umum,tetapi di tutup akibat kedangkalan dan jumud pemikiran hanya kerana berlawanan fahaman politik.

PAS melihat kononnya kes ini ibarat seperti peluang bola tanggung untuk menghentam Kerajaan, Umno ,Najib & Zahid. Jelas bola tanggung tak setinggi mana,senang sangat dikilas mudah sangat di smash balik.Rakyat pun dah pandai,tak mudah percaya dengan PAS,rakyat dah bijak usaha meremehkan minda rakyat pasti membuatkan rakyat makin menjauhkan diri dari parti jalangan seperti PAS.

Akhbar rasmi PAS ,yang diketahui lidahnya bercabang Haprak Daily cukup gemar menyiarkan berita kononnya sensasi,walhal tuduhan dibuat sama sekali tidak berasas. Malah kenyataan wali selipar berupa fitnah juga disiarkan. Inilah tahap pemikiran dan akhlak juak PAS,anda boleh tafsirkan betapa rendahnya moral & akhlak mereka .

Jadi kesimpulannya jika berlaku kes rogol & mengandung anak luar nikah di Kelantan,wali selipar harus dipersalahkan, Kereta terjun dari KB Mall,wali selipar juga harus dipersalahkan. Tapi kalau kes tidor dengan isteri orang memang kerja pemimpin PAS, aha part tu anda jangan lupa nanti sampai masanya blogger skrewkuat akan dedahkan.


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.