Pemuda PAS di bawah Nasrudin sudah jadi penakut

on Tuesday, December 22, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


KOTA BHARU 21 Dis. - Dewan Pemuda Pas negeri membatalkan mesyuarat hari ini yang sepatutnya membincangkan cadangan mendesak Ir. Abdul Ariffahmi Ab. Rahman segera meletak jawatan sebagai Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK).

Sumber memberitahu Utusan Malaysia, mesyuarat itu yang pada awalnya ditetapkan petang ini di kediaman rasmi Menteri Besar di sini, dibatalkan berikutan pendedahan media semalam mengenainya.

Katanya, ia menyebabkan pihak Dewan Pemuda Pas Negeri mengambil sikap tunggu dan lihat serta menantikan maklum balas pimpinan dan akar umbi Pas terlebih dahulu.

''Mereka mahu menunggu dahulu jika ada perbincangan di peringkat lain berikutan hasrat Dewan Pemuda negeri.

''Laporan awal Mingguan Malaysia itu telah memberi kesan kepada rancangan mereka membincangkan cadangan tersebut dengan lebih terperinci,'' katanya. klik di sini


Komen PB

Inilah Pemuda PAS !!! baru kena gertak sikit dengan Menantu kesayangan Nik Aziz semalam , sudah hilang teloq !! Awal-awal tengok semangat saja puak2 ini mendesak Arif Fahmi letak jawatan lebih awal ,tetapi akhirnya terpaksa reverse balik apabila ditekan oleh Arif Fahmi ..

Ini lah Pemuda PAS era Nasrudin tantawi ..haha di Bagan Pinang mahu laungkan jihad fisabilillah , di Prmtg Pasir pulak terkenal mahu usung perkenalkan bini orang ...







2 Responses

  1. lagenda says:

    Salam Ziarah...

    Cakap ja lebih tapi penakut gak yer dekat si Ariffahmi ni yer

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.