TERKINI ! GANGSTER GENG O4 NAK BALAS DENDAM TERHADAP POLIS !!

on Tuesday, August 20, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments




Berikut Whatsap yg admin terima, yg dikatakan sudah beredar dikalangan anggota.

Maklumat F6Kumpulan 04 akan mengambil tindakan balas keatas 5 orang ahli mereka yang terbunuh. Perancangan awal untuk menyerang pegawai / anggota polis yang bersendirian dan terpencil. Sila ambil langkahan keselamatan terutama semasa dalam perjalanan pergi balik kerja dan diluar waktu kerja. Elakkan menggunakan laluan yang sama dalam perjalanan.

Ingat sentiasa tengok cermin pandang belakang semasa memandu. Jika boleh elakkan berhenti di trafik light.Kepada semua warga polis sila ambil tindan segera arahan KP.....

Kepada Semua Ketua Jabatan, KPD, KPB, Pegawai Kanan dan anggota pangkat rendah ... Sila ketatkan kawalan keselamatan di IPK, IPD, BP, PP, tempat2 penugasan dijalankan dan kediaman serta tingkatkan langkah2 keselamatan terutama semasa dalam perjalanan pergi balik kerja dan diluar waktu kerja ... ambil perhatian serius ...

Mana2 peg/anggota yg letakkan sticker Polis pada cermin kereta, minta tanggalkan sticker tersebut bagi mengelakkan sebarang kemungkinan tindakbalas dari ahli ahli keluarga @ geng berkenaan. Mungkin tak disedari isteri kita akan ...menjadi mangsa disebabkan kealpaan kita. 

sumber : anak seberang 


*** GPB berdoa semoga Allah melindungi semua anggota Polis serta  keluarga daripada rancangan  jahat penjenayah yang ingin membalas dendam. 

Insyallah majoriti rakyat Malaysia terutama bangsa Melayu sentiasa dibelakang pasukan Polis . 

Dulu Polis melawan Komunis bersenjata tapi kini kongsi gelap gangster yang dibela pembangkang atas nama hak asasi & perkauman .


3 Responses

  1. Anonymous says:

    mana pegi tipah koyak. woi tipah kaenapa kau senyap je babi. kau memang babi dan anjing yang tak akan dimaafakn oleh rakyat. rakyat sedang melihat engakau tipah koyak. kenapa tak bela polis, kenapa penjenayah yang kau bela babi

  2. Anonymous says:

    Apa susah tangkap aja pembangkang yg nak jadi Hero penjenayah ini. Kasi hidup dia susah. Jangan takut pada pembangkang. Rakyat bersama PDRM.

  3. Anonymous says:

    Macam ni ke penjenayah yang nak di bela oleh pembangkang. Memang patut di tembak je mereka semua tu.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.