Pemuda UMNO hadir ke mahkamah sokong kalimah Allah , di mana Pemuda PAS ? @tunfaisal @razaliibrahim

on Thursday, August 22, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


Makhamah Rayuan di Putrajaya Khamis jadi tumpuan bila ia mendengar permohonan  pihak Gereja Roman Katholik untuk ketepikan rayuan kerajaan berhubung penggunaan kalimah Allah dalam bible Bahasa Melayu.
Lebih 200 ahli NGO Islam dan Perkasa serta beberapa pemimpin UMNO berkumpul di luar mahkamah untuk menanti keputusan yang bakal dibuat.

Antara yang turut kelihatan di situ ialah bekas Timbalan Presiden PAS, Nasharudin Mat Isa dan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Razali Ibrahim.
Ada kalangan mereka yang berdoa,bersalawat dan membaca Yasin.
Permohonan itu didengar oleh panel tiga hakim Mahkamah Rayuan yang diketuai Hakim Datuk Abu Samah Nordin. Dua lagi hakim ialah Datuk Abdul Aziz Abdul Rahim dan Datuk Rohana Yusof.





4 Responses

  1. Anonymous says:

    Penyokong2 Syiah dari kalangan PAS mane mungkin mahu hadir. Mereka pun dua kali lima je dengan DAP dan PKR tu.

  2. Anonymous says:

    PAS BUKAN PARTI ISLAM DIA PARTI POLITIK ...AGAMA..AGAMA PAS ..cakap tak serupa bikin..SIBUK KAN MESIR TAPI GADAI AGAMA ISLAM SENDIRI DI TANAHAIR SENDIRI !

  3. Anonymous says:

    melayu skrg bodoh. sudah kerajaan persekutuan membenarkan ( UMNO ).

  4. Anonymous says:

    Suatu kemenangan dan pengajaran yang BESAR buat ummat Islam Malaysia supaya menjaga kehormatan agama yang suci ini dan jangan sesiapa cuba hendak memperdayakan serta mempermainkan Kalimah ALLAH itu bagi kepentingan agama mereka.Kita dari kalangan Ulama Sufi, ahli2 UMNO, PERKASA serta banyak lagi NGO2 lain di Tanah Air mesti terus berusaha supaya tiada sesiapa yang berani lagi masuk campur tentang kesucian Islam. Bersemperna dengan Kalimah dalam AL QURAN dalam Sural AL KAFIRUN yang menyebut...katakan lah bahawa aku sembah bukan yang engkau sembah(Khafir-Patung).........bagi ku agama ku...dan bagi mu agama mu. ALLAHUAKBAR.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.