KPN tibai berapi Ketua Hindraf kritik tembak mati penjenayah

on Thursday, August 22, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 11 Comments


"Semasa polis terkorban mempertahankan tanah air di Lahad Datu, kita dikatakan berdrama.

 "Bila tembak menembak berlaku di sana sini, mereka kata polis berdiam diri dan tidak berbuat apa-apa.

Bila penjenayah ditembak mati, mereka kata polis (bersikap) melulu dan zalim.

 "Apa ni? Apa wayang dia orang main pula?"

Itulah perkataan yang terkeluar dari mulut Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Ibrahim tatkala ditanya mengetai kritikan yang dilemparkan oleh Ketua Hindraf yang juga Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, P Waythamoorthy.

 Memetik laporan Malaysiakini, Khalid ternyata kesal dengan kenyataan Timbalan Menteri berkenaan yang dilihat cuba memperkecilkan usaha PDRM mengekang aktiviti jenayah.

 "Kita tidak peduli orang cakap, kita ada tugas untuk laksanakan. Kita akan jalankan tugas kita dalam memastikan rakyat Malaysia berada dalam keadaan selamat," ujarnya Ops Cantas dilancarkan oleh PDRM


11 Responses

  1. Anonymous says:

    Peria tetap peria (bahasa sopan hehe.)podahh..

  2. Anonymous says:

    Syabas PDRM! Persetankan suara-suara sumbang yang hanya pandai mengkritik....bukan membantu mencari penyelesaian. Rakyat jelata berdiri teguh di belakang PDRM dalam hal ini. Jangan dilayan beruk-beruk yang tak bersyukur ini!!!

    Patriotik

  3. Anonymous says:

    TERIMAKASIH YB KPN dan POLIS-POLIS BERJASA kita! Jgn. tunduk lansung kpd. DALANG dua muka Hindraf ini - patutnya si Waythamoorthi ini kutuk ketua geng.geng kongsi gelap CINA yg. MENAJA kebanyakan geng kongsi gelap INDIA. Utk. menghasut kaum India benci pd. kaum Islam/Melayu, termasuk melalui pelbagai JENAYAH kejam. Sila lihat di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/08/10/Gang-36-one-of-the-most-feared-in-the-nation.aspx, Gang 36 one of the most feared in the nation, Saturday August 10, 2013:

    KUALA LUMPUR: Gang 36 was originally made up of Chinese members before it was taken over by Indians to become one of the most feared secret societies in the country…..The expert said there were still Chinese members in Gang 36, but they played a more passive role as “investors”. They pour money into the gang to fund its activities which allow them to double their money.

    “Most of the time they would have legitimate jobs like in real estate.”

    …..He said the fear surrounding Gang 36 had led to many thugs just using its name to set up their own units, adding that membership was hard to verify with it being such a loose organisation…..

    Dan siapa pula belakang geng kongsi gelap Cina ini? Disyaki Mossad-MI6-CIA, yg. berpusat di S'pura, melalui sekutu mereka, rejim Cina PAP; lihat -

    1. http://www.globalresearch.ca/america-is-running-the-worlds-largest-terrorist-operation/5339835, America Is Running the World’s Largest Terrorist Operation, By Washington's Blog, Global Research, June 20, 2013; dan

    2. http://www.intrepidreport.com/archives/968, Zeta gang connected to U.S. Special Forces/Mossad, By Wayne Madsen, March 10, 2011!).

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

  4. Anonymous says:

    sampai sekarang aku hairan mcm mana ketua militan hindu @ penaung gangster hindu se Malaysia ini boleh duduk dlm cabinet Najib !!!!!

  5. Anonymous says:

    Saya sokong PDRM 100%. Waytha aka Penyokong Samseng can go to hell for all I care. Najib sah kurang bijak apabila melantik seorang keling pariah sebagai Timbalan Menteri. Sekarang keling pariah ini dah menjadi liabiliti kepada kerajaan.

  6. Aku sebagai rakyat MALAYSIA yang setia dan sokong 2000 peratus kenyataan TS KPN Khalid Ibrahim.

  7. Anonymous says:

    POLIS/KERAJAAN mesti MEMERANGI JUGAK PIHAK PIHAK YANG MENYOKONG DAN MELINDUNGI PENJENAYAH PENJENAYAH. GUNAKAN SEGALA SALURAN UNDANG UNDANG YANG ADA AGAR SAMPAH/RACUN MASYARAKAT INI TIDAK DIPANDANG SEBAGAI WIRA YANG DIZALIMI. SEBALIKNYA ADALAH SAMPAH SAMPAH YANG WAJIB DIBERSIHKAN, PENYOKONG PENYOKONG TERSEBUT JUGAK KALAU BOLEH DAKWA ATAS KESALAHAN MELINDUNGI PENJENAYAH.

  8. Anonymous says:

    AJAK ITU WAYTHAMURTHY BERSAMA PERGI BERDEPAN GANGSTER.
    KASI DIA SATU PISTOL.
    ADA BERANIKAH TIMBALAN MENTERI.
    CAKAP SENANG ......POLICE KENA PROTECT DIRI JUGA !
    OTAK KASI FIKIRLAH.......polis Ada SOP, GANGSTER ADA SOP KAH.
    OH MY MINISTER. !

  9. Anonymous says:

    Salam tuan, sepatutnya semua Blog Mulsim sepakat pada pagi ini highlight kan isu Kes Rayuan Kalimah Allah SWT di Mahkamah Rayuan Putrajaya.. seperti yang Blogger GAP buat. Supaya lahir perasaan kesepakatan dan untuk menyokong isu ini. Isu Aqidah, puncak segala hal dlm Islam.

    Apalah semua pakat sibukl dgn hal2 yg tk utama dikala Aqidah Islam mahu dipijak2.. macam mana org Islam/ Melayu nk kuat kalau bab mudah tapi berat macam inipun pakat lupa dan sambil lewa tak berminat nak FOKUS kan?

    Byk lg waktu lain nk sembang politik parti..

  10. anti-Ulaq says:

    Ah Gib Gor, bila lagi hang nak sepak ulaq ni dari PMO????? Nanti kena patuk kang, sakit wooooo.....

  11. Tahniah PDRM! Setuju dengan komen 22.08 5:15am& 8:49pm. 1M lah sangat..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.