DAP NAK POLIS JANGAN BALAS TEMBAKAN BILA TANGKAP PENJENAYAH ??

on Wednesday, August 21, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments


DAP , parti yang sering  menjadi pembela penjenayah kelmarin   telah berjaya menghasut keluarga penjenayah  mendesak kerajaan agar  menubuh inkues tentang insiden   Polis P.Pinang berjaya menembak mati 5 anggota kongsi gelap 04 .

Alasan utama DAP yang menjadi master mind ini ialah Polis menembak 5 orang penjenayah ini tak mengikut SOP dan menembak ala2  filem Hollywood iaitu sebanyak 30  das tembakan  .

DAP parti perkauman ini memang tidak pernah menghargai tugas Polis yang menggadai nyawa mereka demi keselamatan awam bagi menumpaskan penjenayah . Kalau zaman dulu komunis yang membenci Polis kini alaf baru adalah DAP .

Apakah DAP nak Polis BUAT BODOH  biar je pembunuh upahan ni je dok tembak bertubi2 ? Atau menjerit kepada mereka yang bersenjata supaya menyerah diri ??

Sepatutnya usaha polis membanteras jenayah harus disokong tetapi tidak kepada parti Dap yang lebih membela penjenayah terutaman bukan Melayu .



Polis menerima empat laporan daripada keluarga lima suspek yang mati ditembak polis dalam satu kejadian berbalas tembakan di sebuah pangsapuri dekat Jalan Pantai Jerejak, Sungai Nibong, di sini semalam.

Ketua Polis negeri, Datuk Abdul Rahim Hanafi berkata, empat laporan itu dibuat oleh keluarga mangsa untuk mengadakan inkues atas kematian ahli keluarga mereka yang didakwa ditembak tanpa mengikut prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan.

"Polis telah menjalankan tanggungjawab sebagai pasukan keselamatan serta mengikut SOP yang betul malah kita juga memperkenalkan diri sebelum membuat serbuan.

"Suspek yang melepaskan tembakan dahulu kemudian baru anggota kita membalas demi keselamatan mereka. Dakwaan yang mengatakan sebanyak 30 das tembakan dilepaskan polis adalah tidak benar. Kita lepaskan beberapa das tembakan sahaja," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas majlis perjumpaan dengan anggota-anggota Op Selamat 3 di sini hari ini.

Dalam perkembangan sama, Abdul Rahim menafikan khabar angin mengenai saki-baki anggota kongsi gelap itu merancang untuk menyerang polis berikutan ingin membalas dendam atas kematian lima suspek terbabit.

"Setakat ini kita tidak terima apa-apa maklumat berkaitan kejadian menyerang pihak polis dan saya percaya itu adalah khabar angin," ujarnya.

Mayat lima suspek yang mati ditembak polis semalam telah dituntut ahli keluarga masing-masing hari ini.


6 Responses

  1. Anonymous says:

    DAP NAK POLIS BUAT MACAM NI....."INI POLIS, JANGAN BERGERAK DAN SERAHKAN DIRI ANDA......" BANG!BANG!BANG! PENJENAYAH TEMBAK..... BUAT BEBERAPA KETIKA SEBELUM BERHENTI MENEMBAK...... "DAH PUAS TEMBAKKK????? JERIT POLIS..... OK..SEKARANG HULURKAN TANGAN TANGAN MASING-MASING... KAMI NAK TEMBAK SEKALI KAT TAPAK TANGAN.... KALAU TAKUT...SILA HULURTANGAN DAN KAMI AKAN SEBAT 5 KALI DENGAN PEMBARIS"....PAK! SATUUUU..PAK! DUAaa.... DAN BEGITULAH SETERUSNYA SEHINGGA SEBATAN KELIMA...SEBELUM PENJENAYAH ITU MENYERAH DIRI. BANGSATKAN? KEHENDAK PEMBANGKANG NI MELAYAN PENJENAYAH.

  2. Anonymous says:

    tembak ajer suku sakat yg myokong gangster.
    Tahniah PDRM.....

  3. Bila Polis btindak, perlu ikut SOP, bila pjenayah bertindak tak afa kisah SOP. Moto Polis "Membunuh atau dii
    Bunuh" Lainkali, kerahkan orang yg banyak cakap nak bela penjenayah kedepan untuk membantu pihak berkuasa. Berani tak mereka?

  4. Anonymous says:

    kalau penjenayah ni TEMBAK KEPALA LIM KIT SIANG DGN LIM GUAN ENG, LATIPA KOYAK GOBIND SINGH...APA GAK NYA DIA ORANG SURUH POLIS BUAT? BUAT BODOH??

    selagi kepala puak puak DAP ni tak kena tembak selagi tu polis ni jahat..

    apa dah jadi Malaysia ni eh...membela penjenayah...membela tukang hasut..ni la dia org suka kalau semua akta di hapuskan..senang nak buat negara jadi kacau bilau..nuts !

  5. Ya polis perlu tubuhkan inkues atau RCI siasat perkaitan para penjenayah dengan DAP. Sokong 100%

  6. SURUH YANG BANYAK CAKAP BILA ADA PENJENAYAH MACAM NI. SURUH MEREKA KE DEPAN MINTA PENJENAYAH MENYERAH DIRI. POLIS TUNGGU DAN LIHAT APA TINDAKAN MEREKA MEREKA YANG MULUT CELUPAT INI

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.