BOM & PELURU DITEMUI , TAK BAHAYA LAGI BAGI YB PAKATAN !!

on Monday, August 26, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


Kalau dah pelbagai senjata merbahaya seperti ini ditemui Polis dalam OPS Cantas , apakah Surendran dan Rayer yakin   PENJENAYAH   ini akan serah diri jika diserbu ?? Biar je mereka tembak Polis sebelum habis peluru dah serah diri , begitu ??

BODOH PUNYA YB PAKATAN ...



 Op Cantas yang dilakukan polis negeri ini membawa penemuan mengejutkan apabila sebutir bom, 20 kelongsong peluru dan sebilah pedang samurai dirampas hasil serbuan di sebuah rumah flat di Machang Bubuk, Bukit Mertajam, dekat sini, awal pagi semalam.
Dalam serbuan jam 1.30 pagi itu, polis turut menahan enam individu termasuk dua wanita yang semuanya berusia 21 hingga 48 tahun. 

Menurut sumber, semua yang ditahan berasal dari negeri ini dan Kedah dengan pemeriksaan awal mendapati mereka mempunyai pelbagai rekod jenayah lampau.

“Semua suspek dibawa ke balai polis dan hasil ujian saringan awal mendapati mereka positif dadah jenis syabu. Mereka kini direman untuk siasatan,” katanya.


One Response

  1. Anonymous says:

    lojiknya ke mana peluru itu akan singgah, parang itu akan mencantas dan serpihan bom akan mengena, adalah jelas iaitu bukan Surendran dan lackey yang sewaktu dengannya tetapi adalah pihak yang menjadi penghalang kepada kegiatan gangsterisme. justeru pihak yang menjadi penghalang kepada gengsterisme mempunyai hak untuk bertindak secara proaktif. lagipun rakyat semestinyalah menyokong pihak anti-gengster tetapi bukannya pihak gengster dan individu yang menjadi pembela tegar kumpulan gengster2 ini. justeru, pihak berkuasa harus teruskan usaha pembanterasan ini secara berterusan.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.