BIADAP ! BENDERA SANG SAKA DIKIBARKAN LAGI PEMBANGKANG DI AMBANG MERDEKA KE 56 !

on Saturday, August 31, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 8 Comments


Macai pembangkang buat hal lagi . Mereka mengibarkan lagi   bendera lain selain daripada Jalur Gemilang ketika orang ramai meraikan sambutan ambang  Hari Merdeka sebentar tadi .

Walaupun pelbagai pandangan & pendapat telah dibincangkan sejak dikibarkan tahu lalu oleh pembangkang yang didalangi Hishamudin Rais , ternyata ia masih lagi berulang . Hasutan mereka kepada generasi muda agar membenci Jalur Gemilang tak pernah luntur malah lebih bangga mengusung ke sana sini bendera lain .

 Bagi mereka , Jalur Gemilang adalah bendera milik UMNO / BN   dan perlu ditukarkan dengan bendera baru ini .

Ini yang bahaya modus operandi pembangkang yang begitu halus menghasut anak muda terutama  bangsa Melayu .   . Kita boleh berbeza pendapat di dalam politik. Kita boleh berbeza pendapat di dalam Agama dan Kepercayaan tetapi kita kena satu hati tentang negara dan lambang negara (Jalur Gemilang) yang kita cintai.

 Kalau bencikan sangat Barisan Nasional dan UMNO, jangan sampai kita menghina Negara dan Jalur Gemilang. Malah kalau   bencikan Negara Malaysia, tidak ada siapa yang menghalang anda semua dari berhijrah ke mana-mana Negara yang anda sukai.

Ramai lagi rakyat negara yang sanggup berkorban untuk NEGARA BERDAULAT TANAH TUMPAH DARAHKU INI ...


8 Responses

  1. jalur 14 says:

    Ramai sanggup berkorban UNTUK mengorbankan mereka ini.... KDN tunggu apa lagi, inilah "GANG STAR" yang perlu disenaraikan di tempat pertama dan menjadikan cukup 50 senarai penjenayah yang perlu DIHAPUSKAN.

  2. Anonymous says:

    Nak buat camner....bn dan sekutunyer pondan..

  3. Kalau Indon boleh ambil tindakan tegas ke atas orang yang menghina benderan negara itu, kenapa malaysia tak berani berbuat demikian......di mana maruah negara....di mana maruahkerajaan BN

  4. Anonymous says:

    Ambil tindakan tegas. Masukkan mereka ini ke dalam penjara. Perosak negara Malaysia. Selamat menyambut 56 tahun MERDEKA.

  5. Anonymous says:

    Bukti pun udah kukuh.Kena belajar hormati hak majoriti.

  6. Anonymous says:

    Mereka ini tidak akan buat kalau x ada penghasutnya .....

  7. Anonymous says:

    Penguasa yg penakut bertanggungjawab menghancurkan negara..

  8. Anonymous says:

    Plwase tangkap semua dan lucutkan kewarganegaraan espesially si samad gila dan adam adli dan bapuk tua yg bertopi tu..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.