Adakah pembelian Eurocopter oleh TUDM bakal difitnah pembangkang ??

on Thursday, July 19, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


Pesawat pertama Eurocopter EC725 yang akan menggantikan helikopter Nuri milik Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) dijangka tiba Disember ini. Buat permulaan, sebanyak dua buah daripada 12 helikopter jenis itu akan beroperasi di Pangkalan Udara Kuantan, Pahang sebagai pesawat latihan. Panglima Tentera Udara, Jeneral Tan Sri Rodzali Daud berkata, baki 10 lagi pesawat dijadual tiba di negara ini secara berperingkat sehingga 2014. Menurutnya, TUDM juga akan menerima simulator untuk kegunaan latihan pesawat EC725 yang akan ditempatkan di Pangkalan Udara Subang, Selangor. - UTUSAN

Komen GPB 

Kita tunggu dan lihat  samada juak-juak haramjadah Pakatan ni terutama Tony Puaka nak fitnah   pasal pembelian helikopter pengganti Nuri TUDM ini .  Entah negara mana la dia akan ambil sebagai rujukan berapa juta 1 unit Eurocopter yang dibeli dan banding dengan Malaysia .

Jadi standby la perkara-perkara seperti ini ..lepas kapal selam Scorpene , kapal LCS ,,kita tunggu apa lagi yang juak2 chauvinis DAP nak serang ATM .



4 Responses

  1. Anonymous says:

    mesti spin punya .... jangan bimbang ... PEMBANGKANG PALING TERUK DI GALAXY INI ....bayangkan

  2. AJAI62 says:

    Assalam Bro

    Mestilah mereka meroyan sebab Malaysia tak beli Heli buatan US.. Almaklum Penaja besar mereka untuk menjahanamkan Malaysia... Sebab tu kes Scorpene tak abis-abis sebab beli dari Perancis... Cuba kita beli dari US... senyap aje sebab poket sudah masuk...

  3. Hehehe bekas jenderal Abdul Hadi Khattab si penyonglap enjin jet F15 di TUDM tu sedia memberi maklumat pada malaun Tony Pua dan si jambu Rafizi. Tak lupa juga si Panglima TLDM pencen si Ramlan hamPAS yang banyak songlap duit projek TLDM Lumut dan anak-anak buah dia yang bersara awal di Manjung dan Pantai Remis turut akan membantu menabur fitnah.

    hehehe kami dah lama sedia, mereka tembak pakai peluru sesat kita tembak pakai torpedo...cubalah tak tahan nak tekan button ni!

  4. Anonymous says:

    Itulah dia PEMBANGKANG KITA
    Semua dibuat x kena belaka
    Perangai mereka seperti kera
    Dok rosakkan hak oeang bela!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.