Harga tiket RM10 Manchester City VS Malaysia esok di 1M4U KLCC

on Saturday, July 14, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments



Kira-Kira 15,000 tiket, yang berharga RM10 bagi perlawanan bola sepak antara pasukan kebangsaan Malaysia dan Manchester City, boleh didapati di gerai yang ditetapkan sepanjang program 1Malaysia For Youth” (1M4U) di KLCC, pada Ahad ini. Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, yang mengumumkan perkara itu di laman Facebook dan Twitter beliau berkata, sebahagian besar keuntungan jualan tiket itu akan disalur kepada badan amal.

 "Berikutan kenyataan oleh MCFC (Kelab Bolasepak Manchester City), saya dengan sukacitanya ingin mengumumkan bahawa peminat bola sepak Malaysia kini berpeluang menonton perlawanan antara Malaysia dan Manchester City Football Club pada harga istimewa.

 "Sebagai permulaan, saya telah meminta agar 15,000 tiket disediakan di gerai yang ditetapkan sepanjang penganjuran 1M4U di KLCC Ahad ini. Harga tiket ialah RM10. Jumpa anda di sana!,” katanya dalam catatan terbaru Facebook beliau.

 Perlawanan persahabatan itu akan bermula pukul 9.45 malam pada 30 Julai ini di Stadium Nasional Bukit Jalil. Terdahulu, MCFC dalam satu kenyataan menyebut 60 peratus hasil jualan tiket bagi perlawanan itu akan diderma kepada Yayasan 1Malaysia Development Berhad (1MDB). — BERNAMA


4 Responses

  1. Anonymous says:

    sebahagian besar duit akan disumbang pada badan kebajikan..?
    kalau macam tu, mcm mna FAM nk untung..?
    manchester city pon nk duit jgak..atau duit tu masuk poket najib..?
    sape tau.. hahahahhahaha

  2. Anonymous says:

    sekarang ade lgi x tiket 10 ringgit tuh..????

  3. Anonymous says:

    kn lebih el0k pk p0sitif..asl 0rg wat baik jek msti ade yg pk bkn2 walaupun di bulan Ramadhan yg mulia nie...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.