Soalan Karpal Singh kurang ajar dan biadab !!!

on Tuesday, April 6, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


Tindakan Karpal Singh bertanyakan kepada PM mengenai bilakah warganegara Malaysia boleh mendapatkan hak seperti orang Melayu berdasarkan konsep 1 Malaysia adalah tindakan biadab cukup kurang ajar sekali.

Kenyataan kurang ajar Karpal ini adalah rentetan daripada serangan bertubi-tubi parti ultra kiasu ke atas PM , TPM dan 1 Malaysia yang bermula oleh Kit Siang . Mereka sekarang ini tidak kira lagi soal sensitiviti orang Melayu dan bumiputra malah terus mempersoalkan perkara yang telah termaktub dalam perlembagaan .

Soalan Karpal ini jelas seolah-olah tidak menghormati hak dan keistimewaan orang Melayu yang telah terkandung dalam Perlembagaan Persekutuan .

Dalam akhbar Utusan hari ini , PERKASA menerusi Datruk Ibrahim Ali menyifatkan kenyataan pertanyaan Karpal adalah biadab kerana mempersoalkan hak dan keistimewaan orang Melayu dan dia boleh didakwa di bawah akta Hasutan kerana mempertikaikan Perlembagaan . Malah PERKASA pada esok hari akan membuat laporan polis berkenaan isu ini untuk meminta dijalankan siasatan ke atas Karpal .


Kepada pembaca semua , PB ingin mengajak ada berfikir sejenak jika sekarang ini kerajaan BN yang diterajui PM DS Najib pun mereka sudah mempersoalkan hak-hak keistimewaan orang Melayu dalam perlembagaan oleh puak –puak ultra kiasu DAP ni , bagaimana pulak nanti keadaanya bila Pakatan Rakyat berkuasa di kerajaan Persekutuan ??

Tak mustahil hak-hak keistimewaan Melayu ini akan pupus di muka bumi ini kerana sekarang ini pun mereka sudah biadab mempersoalkan hak keistimewaan orang Melayu yang termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan .

Menjelang PRK Hulu Selangor , buat bangsa ku bernama Melayu ketepikan soal samada calon dari MIC menjadi pilihan tetapi yang lebih penting masa depan bangsa ,agama dan negara .

Tolak Pakatan , Undi lah Barisan Nasional !!

Link

PERKASA buat laporan polis terhadap Karpal, esok


One Response

  1. amieiezam says:

    karpal dah tau pun jawapanya...

    sengaja nak cetus keraguan politik kaum lain terhadap bangsa melayu...

    elok juga dia tanya anwar ibrahim kerana anwar punya jawapan yang berbeza

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.