Nizar bangsat bakal terima hukuman , laporan polis akan dibuat hari ini

on Friday, April 30, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments

Akhirnya ada pihak yang tampil untuk membuat laporan polis terhadap Nizar Komunis.
Umno Selangor akan membuat satu laporan polis di IPD Shah Alam hari ini pukul 11 pagi dan disusuli dengan sidang media selepas itu. Malam ini jangan lupa tonton Buletin Utama TV3 yang akan membuatkan seluruh negara tahu pengkhianat sebenar yang mahu cetuskan kekacauan dan pergaduhan dalam negara bernama Nizar bangsat !!








Ucapan nizar cukup jelas membangkitkan kemarahan pelbagai pihak termasuk ahli PAS sendiri yang terkejut bila melihat video ini .klik di sini Sehingga hari ini Nizar tidak pun menunjukkan bukti Najib pernah ungkapkan perkataan sedemikian .

Mohon sesiapa yangn mempunyai masa lapang ketika ini , segera ke IPD Shah Alam pada jam 11.00 pagi ini bagi sama-sama untuk menyelamatkan Malaysia ini dari penghasut bernama Nizar bangsat dari parti PASrael !!!


4 Responses

  1. Mozas says:

    Menyokong penuh tindakan ini. Moga nizar insaf beliau diperkudakan DAP. dalam pru 13, jika dap menang, jangan harap beliau akan menjadi MB!





    Saman Utusan: Zaid "pejuang demokrasi" low class!
    http://satulimatiga.blogspot.com/2010/04/saman-utusan-zaid-pejuang-demokrasi-low.html

  2. Anonymous says:

    Nizar ini dah terlalu kecewa kerana dah hilang kerusi empuk Menteri Besar Perak. Jadi dia sangat2 sakit hati dengan UMNO. Lalu dia akan gunakan apa sahaja peluang untuk meruntuhkan UMNO.Kita kena siap sedia dan terus bersatu padu demi menjaga maruah Bangsa dan Agama. Jenerasi muda kena di TARBIAH kan supaya mereka sedar tentang siapa sebenar yang akan menghancurkan masa depan negara ini.

  3. Anonymous says:

    salam satu malaysia. wahai nizar sedarlah bahawa anda perlu takut dengan undang2. saya rasa orang yang degil hanya akan gentar dan bergeger hatinya dngan hukum hudud. hudud je nizar ni. penjenayah seperti ini hanya akan gentar dengan hukum hudud. tuhan akan buat manusia gentar dgn hukumnya bila dilaksanakan.

  4. Anonymous says:

    INILAH SEORG BANGSA MELAYU YG PALING BANGSAT SEKALI. BINATANG NI LULUSKAN 999 THN TANAH KEPADA SEKUMPULAN CINA BABI HARAMJADAH KAT PERAK. MELAYU PUN X PERNAH DPT MCM TU. SKRG PADAN MUKA KAU NIZAR, KAU SATU2 NYA MB MELAYU YG PALING GAMPANG PERNAH LAHIR DI MSIA NI. KAU INGAT CINA BABI TU SEMUA AKAN ANGKAT KAU JADI PEMIMPIN KALAU DIORG BERKUASA??? JILAT PUN BONTOT BABI TU SEKOR2 PUN KAU TAKKAN DPT !!! MUKA KAU HITAM PENUH DGN RASA BENCI DAN DENDAM..... SEMOGA KAU AKAN NAMPAK BETAPA BURUKNYA RUPA DAN SIKAP KAU SATU HARI NANTI....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.