Malaysia Upah Yahudi jadi perunding tetapi Anwar Dibayar Yahudi?

on Wednesday, April 7, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


Seluruh dunia mengetahui bahawa sebahagian besar ekonomi dunia di kuasai oleh orang Yahudi. Baik dalam sektor perbankan, kewangan, sukan, media atau apa sahaja organisasi termasuk politik di Washington di kuasai oleh Yahudi.

Mahu tidak mahu apabila Malaysia ingin menjadi sebuah negara maju pada masa akan datang ia harus mempunyai hubungan baik dengan pelobi-pelobi Yahudi untuk menarik pelaburan dan kemahiran tinggi mereka.

Justeru apabila kerajaan Malaysia melantik APCO Worldwide sebagai pasukan komunikasi antarabangsa ia bermakna melantik mereka yang terbaik bagi membantu Malaysia menarik pelaburan asing. Adakah salah melantik sekumpulan pelobi terbaik untuk memajukan Malaysia?

Cuma Anwar perlu membuat kenyataan terbuka apakah jika beliau menjadi Perdana Menteri maka tiada satu pun hubungan Malaysia dengan bangsa Yahudi. Apakah ini termasuk menghalau keluar syarikat-syarikat bank, insurans dan lain-lain syarikat antarabangsa yang berhubung kait dengan Yahudi keluar dari Malaysia? Anwar perlu menjawab isu ini sebelum pergi lebih jauh lagi mempertikaikan perlantikan APCO.

Tujuan Datuk Seri Anwar Ibrahim membangkitkan isu ini bukan kerana beliau benci kepada Yahudi, anti-Zionis atau anti semitik.

Sebaliknya ia bagi membersihkan imej beliau yang dikaitkankan dengan banyak rakan-rakan politik berbangsa Yahudi di Washington. Silalah baca www.anwaraidc.com untuk mengetahui rakan-rakan Anwar dan hubung kait Anwar dengan gerakan Yahudi antarabangsa.

Jika hubungan Malaysia dengan APCO dianggap sama dengan hubungan Anwar dengan Yahudi maka ia satu persamaan yang songsang sama sekali.

Malaysia mengupah pasukan terbaik untuk menarik pelaburan asing ke Malaysia. Segala gerak kerja APCO ditentukan demi kepentingan Malaysia.

Sebaliknya apa hubungan Anwar dengan yahudi seperti Paul Wolfowitz dan ramai lagi pelobi politik antarabangsa berbangsa Yahudi? Apakah mereka ini menyumbang dana politik kepada Anwar untuk membolehkan Anwar menjadi Perdana Menteri tanpa sebarang maksud tersirat? Jika mereka membiayai perjuangan Anwar maka siapa yang akan dengar cakap siapa?

Sudah nyata jika Yahudi di dalam APCO kena dengar cakap Malaysia, Anwar pula kena dengar cakap Yahudi sebab beliau dibayar Yahudi.

Dalam kata kasar, dalam kes APCO, Yahudi bekerja untuk Malaysia. Manakala dalam kes Anwar, Anwar bekerja untuk Yahudi.

Jadi mana lebih baik, Yahudi bekerja untuk kita, atau kita bekerja untuk Yahudi? Sudah tentu jauh besar antara mengupah dengan diupah. Ia antara menjadi boss dengan menjadi boneka.

sumber : mykmu


4 Responses

  1. Anonymous says:

    salam tuan sejarahmelayu,

    sokong tanpa berbelah bahagi pendapat tuan!
    mcm gak pas ngan pkr ikut telunjuk dap, mca ngan mic dan lain2 dgr ckp umno.
    mana lebih baik???
    dh tentu lah barisan nasional lebih baik!
    saya mesti pilih!

  2. Anonymous says:

    Rakyat sedang memerhati....

  3. Hamba Allah says:

    ha ha.. BN2.. sapa kata... Pas&Pkr ikut telunjuk Dap.. putar belit r.. mcm pak najib nge geng bn putar belit.. sokong barat sekat org islam di iran.. buta hati sungguh r set2 1 Malaysia.. kasihan..

  4. Anonymous says:

    kalau xda bukti jgn duk ckp la...ha3...hangpa ni..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.