Nizar pengkhianat bangkit isu perkauman ketika kempen di HS

on Wednesday, April 28, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments



Inilah kerja Nizar bangsat semasa di PRK HS ,memang sesuai sangat beliau digelar komunis, penderhaka , biadab, boneka , dan sering kali menghasut dan membangkitkan politik benci dikalangan rakyat. Pengundi Cina tidak mengundi BN kerana termakan hasutan-hasutan seperti inilah yang dimainkan oleh DAP dan PKR dan Nizar adalah salah seorang daripada gerombolan itu .

Beliau melakukan fitnah kononnya PM DS Najib dahulunya pernah berkata "basahkan keris ini dengan darah cina".Ucapan bangsat ini ketika di Kampung Baru kalumpang,hulu selangor pada 17.4.2010.

PB minta kepada pihak NGO dan Pemuda UMNO buat report polis kepada kenyataan berbaur hasutan yang boleh menggugat ketenteraman awam ini...


3 Responses

  1. Anonymous says:

    PB dan rakan blogger sekelian,jangan marah pada pemimpin baru ini,bagitulah orang yang hilang pendoman dan kurang ilmu.harapan saya supaya ia muasabah diri sama ada ia berpijak dibumi atau tidak.sekiranya dibumi dimana?.sabagai orang islam gunalah surat ALfatihah untuk mengubatnya.semoga Allah memberi pertunjuk kapada kita.

  2. Udah keturunan dia memang darah cina so apa yang hendak dihairankan..cuma pak lobai PAS sahaja yang terhegeh2 mengangkat dia sebagai saorang pemimpin.

    Ini lah mentaliti sebenar melayu PAS mereka akan menerima dan mejilat kembali segala ludah yang telah diluahkan.pada mereka cukup sasaorang itu walaupun dahulunya dimusuhi tetapi setelah orang tersebut menyokong puak mereka dan menentang umno..segala kesilapan dan perbuatan yang dilakukan individu tersebut akan dilupakan. Puak Pas ni sanggup bermatia-matian untuk menyokong individu tersebut.

    Perkara ini juga membuktikan bahawa pemimpin melayu PAS sanggup menghalalkan perbagai cara sekira perlakuan tersebut dapat meraih undi daripada penyokong. Peduli apa mereka dengan rakyat sebab pada mereka perasaan dengki terluah dan juga mereka mendapat kuasa serta limpahan duit...

    'SAYA BAGI AMARAN KERAS KEPADA SESIAPA JUGA ..JANGAN CUBA SENTUH ISU PERKAUMAN YANG BOLEH MEMECAHKAN BELAHKAN PERHUBUNGAN DIANTARA KAUM DINEGARA INI. SEKIRA NYA MASIH BERDEGIL SAYA TIDAK TERAGAK-RAGAK AKAN MENGAMBIL TINDAKAN" begini kut kenyatan yang bakal kita dengar sedikit masa lagi yang diucapkan oleh menteri amaran.

  3. Anonymous says:

    pukimak najib, lu jibai ah....saya cina tak akan undi sama lu najib lagi ohhh..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.