TERKINI Blogger Milo Suam ditahan polis bawah Akta OSA !!

on Thursday, May 2, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 9 Comments




Pengendali blog milo suam yang dilindungi oleh PKR ditahan polis malam tadi di bawah akta rahsia rasmi dan kanun keseksaan.

Mengikut maklumat beliau ditahan berikutan satu laporan polis oleh SPR berhubung tindakannya menyiarkan kertas undi di dalam blog.

Di mana tindakan tersebut merupakan satu kesalahan.Selain dari menyiarkan kertas undi beliau didapati telah menyiarkan semboyan polis dalam blognya juga semasa peristiwa Lahad Datu.

 Kami difahamkan pihak polis akan menyiasat lebih lanjut untuk mengetahui dari mana beliau mendapat semboyan tersebut. Ini kerana semboyan itu adalah sesuatu yang sulit dan untuk kegunaan dalaman sahaja.

Berikut adalah maklumat siapa pengendali blog milo suam yang kini dalam tahanan polis. - SEL13-




Komen GPB

Pastinya para macai Pakatan Rakyat tidak berpuas hati dengan penangkapan MILOSUAM dan tindakan pantas pihak berkuasa Malaysia terutama sekali PDRM yang menahannya di KLIA.

Dan pastinya juga barisan peguam handalan PKR dan DAP sudah bersedia untuk membela blogger fitnah tersohor Anwar.




9 Responses

  1. Unknown says:

    memang muka penipu... penabur fitnah.... memang rakyat MALAYSIA TAK AMPUNKAN DOSA2 KAU YANG MENGELIRUKAN KAMI.

  2. Anonymous says:

    Kita harap MILOSUAM dijatuhkan hukuman yang setimpal dengan undang2 diatas apa yang dilakukan!memang tabiat penyokong suka melangkah undang2 mereka ingat mereka diatas undang2.atau adakah mereka telah dipesan apa jua undang2 adalah tidak elok,dan kalau PKR mmemerentah kita menjalani HUKUM RIMBA!
    Ingat wahai pecacai PR undang2 perlu dihormati,jangan terpengaruh bahawa PR akan membekalkan peguam untuk anda,kerana yang menjatuhkan hukuman adalah HAKIM.

  3. Labu8455 says:

    akhirnya dapatlah merasa milo ais pulak ya

  4. Anonymous says:

    xpelah...berani sangat konon nak jadi agen propaganda...padan muka...bos2 dia dok seronok kat luar...dia dok dalam

  5. Anonymous says:

    inilah nasib rakyat di bawah BN.....pemfitnah sebenarnya bebas menabur fitnah manakala yang benar ditangkap....ciri2 pemerintah yang semakin jauh dari agama

  6. Anonymous says:

    akhirnya blogger penyebar fitnah dari dulu lagi yg sentiasa cuba mengelirukan dan mncetuskan huru hara kepada negara ditangkap. sila jatuhkan hukuman yg sekeras2nya agar mnjadi pengajaran kepada penyebar fitnah yg lain baek di dlm kerajaan ataupun pmbangkang

  7. Anonymous says:

    Lencun la jubok ko kena balun dgn banduan...hehehhe....padan muka...heheheh

  8. Anonymous says:

    gay

  9. Anonymous says:

    PR ni gelojoh nak fitnah BN / SPR.. sampai undi pos pun dia kata undi awal.. lepas tu bila dah kena "tangkap basah" tentang penipuan dia..dia nak salahkan orang lain, termasuklah penyokong2PR. Kaki penipu semuanya ni

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.