Ezam ingatkan pengundi jangan undi Anwar Ibrahim #tolakPR #PRU13

on Friday, May 3, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


Pengundi di Parlimen Permatang Pauh dinasihatkan berfikir dengan rasional sebelum memberi undi kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Pilihan Raya Umum Ke-13 ini.

 Senator Ezam Mohd. Nor berkata, pengundi di sini sebenarnya telah membuat kesilapan besar apabila memberikan kemenangan kepada Anwar pada Pilihan Raya Kecil 2008

"Ekoran daripada kemenangan itu sebuah akhbar berpengaruh di Israel iaitu The Jurusalem Post menerusi laporan muka depan yang menyiarkan berita memuji kejayaan Anwar," katanya ketika berucap pada Ceramah Perdana Mempertahankan Agama, Bangsa dan Tanah Air di kubu kuat Pas di Permatang Pasir di sini malam tadi yang dihadiri 1500 orang .

 Yang turut hadir, bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Rahim Noor dan calon Barisan Nasional (BN) Parlimen Permatang Pauh, Dr. Mazlan Ismail.

 Mengulas lanjut, Ezam berkata, laporan itu sudah cukup untuk memberi isyarat bahawa Anwar mempunyai hubungan yang sangat erat dengan Israel.

 "Sekarang masa untuk anda semua betulkan keadaan,"





2 Responses

  1. Unknown says:

    Rasa aku dlm sejarah politik Malaysia takda yg sebangsat Anwar... Walaupun BN menang di pru13. Tugas lebih berat menunggu selepas ini. Inilah isyarat supaya bangsa kita bersatu. Hati2 serangan dari luar.

  2. Anonymous says:

    Tanggungjawab umat Melayu Islam untuk menghukum Anwar dengan tidak memberi UMNI kepada PKR.... dia boleh rehat, sapa pun tak kacau dia.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.