Samseng upahan Dap rosakkan bendera BN dan ugut rakyat !#tolakPR #PRU13

on Friday, May 3, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment






Bahan Kempen dan bendera  BN untuk terus dirosakkan puak-puak pembangkang di P.Pinang  . Mungkin regim Dap dah semakin takut angin perubahan Gelombang Biru BN untuk merampas kembali negeri ini.

Semalam GPB mendapat  info dan gambar  bahawa beberapa orang   penduduk Taman Manggis nampak  3-4 remaja Melayu berpakaian Kemeja-T Kuning telah mencantas bendera-bendera  BN & gambar PM.

Mereka juga telah memberi amaran kepada penghuni di sini agar menurunkan semua bendera BN di kawasan perumahan ini kerana ini merupakan rumah sewa Kerajaan Negeri .

Selain itu, mereka turut mengugut penghuni supaya membuangkan semua Kemeja-T yg berlambang BN & 1M'sia.

Menurut penghuni di sini, remaja upahan Dap ini  menerima arahan daripada bekas exco dap negeri untuk berbuat demikian.






One Response

  1. Anonymous says:

    Apa ada dengan poster & bendera, yang mustahak kita tarbiah penduduk disekitar kawasan itu dengan apa yang dapat diberikan oleh BN dan apa yang dapat diberikan oleh PR.Kapada yang tangan terlalu gatal, harap anda jangan jadi kera yang bersepah sekarang ini dimerata tempat untuk mencari makan.Sekiranya anda manusia guna akal untuk membeza yang baik dan tidak mendatangkan faedah.Jangan kita merempat satu hari dibumi sendiri.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.