Terkini ! Cina Dap cabar polis ditahan kerana jerit perkataan berbaur perkauman !

on Thursday, May 23, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments





Bila ada batu api yang menghasut ..maka nyalaan api perkauman dah mula dinyalakan  di negeri Dap malam tadi .

Perkataan berbaur sentimen perkauman seperti Melayu samseng & Melayu Bangsat yang dijerit peserta demontrasi di Pdg Kota ini memang  tak boleh diterima . Mujur ada pihak polis yang cepat bertindak tangkap mereka2 yang biadap ini .

Ini semua disebabkan hasutan oleh dalang pemimpin pembangkang la  yang mana minggu lepas mereka telah membakar kuat sentimen benci Umno demi pertahankan tsunami cina.


Syabas Polis P.Pinang yang bertindak tegas membendung himpunan yang bertukar perkauman ini. Tangkap je cina2 rasis ni ..


3 Responses

  1. Anonymous says:

    wahai rakyat malaysia yang tercinta janganlah kita asyik kata mengata nanti bencana yang tiba tamatkanlah cerita pru13 yang lalu ayuh kita kibarkan layar bahtera kemajuan segala kemelut kita cerita di perlimen segala benci membenci, fitnah memfitnah kita hentikan segera, ayuh bangsaku malaysia majulah kehadapan kerana anak-anak kecil kita masih putih pemikirannya hiduplah dengan harmoni dan rukun damaiseperti datuk nenek kita dahulu ingattah lagi cu.....

  2. Anonymous says:

    Dah penang negeri pun masih bangang DAP ni dan ahlinya...cuba lah hidup aman sikit PEnang ko dah punya...apalagi ko nak.Haram dajal punya ahli DAP.

  3. Anonymous says:

    eloknya pulau tu kuarantin je..ramai sangat orang sawan babi kat situ..macam2 kerajaan tabur..baik tabur kat negeri2 miskin..biar penang buat sendiri apa diorang nak..tak payah nak sibuk2

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.