PAS perli Anwar yang dok gila berdemontrasi bantah keputusan PRU13 !

on Saturday, May 11, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments





Dalam keghairahan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP menghasut rakyat membantah keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13, kepimpinan tertinggi Pas menyeru semua pihak bersyukur dan bersabar menerima keputusan pilihan raya itu.


Perkara tersebut dinyatakan oleh Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan turut berkongsi nada yang sama ialah Ketua Dewan Ulama Pas, Datuk Harun Taib.
"Terimalah keputusan ini dengan penuh kesyukuran dan kesabaran, yakinlah sesungguhnya janji Allah pasti akan tiba," kata Abdul Hadi sebagaimana dipetik melalui laman Facebook beliau baru-baru ini.


Sementara itu, Harun yang mewakili Dewan Ulama Pas berpendirian tidak menyokong tindakan Anwar untuk mengadakan demonstrasi dan himpunan membantah keputusan PRU-13. - UTUSAN ONLINE



5 Responses

  1. Anonymous says:

    Anuwar dah tulis surat....Dalam surat tu, dia minta sokongan diberi kepada PR...Kalau PR menang, dia janji dia akan jadi PM selama 2 tahun saja...pastu dia bagi kat Guan Eng pulak jadi PM....Apalagi puakpuak China DAP, MCA dan Gerakan....manyak syiiiooook oooo...Tapi dia tak menang juga.....Tapi dia kata dia menang juga...TIBAI = Tolak Insan Bernama Anwar Ibrahim

  2. Anonymous says:

    Ya janji ALLAH pasti tiba, selepas segala doa untuk menghancorkan UMNO dan doa dipertunjukkan kebenaran telah dijawap ALLAH. UMNO tidak hancor malah menang bergaya dan PAS hilang Kedah..YANG PASTI INI ADALAH PERINGATAN DARI ALLAH

  3. rich says:

    Saya tidak setuju sama sekali anwar mempergunakan rakyat untuk berdemostrasi menegakkan benang yang basah

  4. Anonymous says:

    Kata kalau kalah PRU nak undur diri nak buat kerja amal dan berdakwah. BERDAKWAH?... bolehkah kamu berkhutbah fasal maruah dan 'modesty' lagi terutama kpd anak2 muda atau berdakwah suruh orang terima LGBT dengan fatwa2 palsu supaya generasi muda terima dan ini boleh meredakan MARUAH KEMALUAN kamu yg dah lama kamu tanggung sbb tak boleh convince kau confuse mereka ini...KANTOI!!!!!

  5. Anonymous says:

    Kenapalah org2 yg nampak beriman ini masih lg belum dpt melihat apa yg telah Allah swt tunjukan kpd mereka. Mungkin kah mereka2 ini telah buta mata hati atau mungkin mereka sudah tidak lg mengimani pd rukun Iman yg ke6 iaitu kita WAJIB YAKIN pd QADA' & QADAR drp Allah swt.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.