Minah gampang ni dakwa dirinya tak diberi makan semasa ditahan

on Friday, May 31, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 12 Comments


Nurul Izzah bukan sahaja meroyan tak boleh masuk Sabah hari ini oleh kerajaan negeri  , malah anak Anwar yang kuat fitnah ini  juga mahu tarik simpati dengan cara  menipu  tak diberi makan semasa ditahan .

Anak Anwar ini  mendakwa dalam status  FB semasa di tahan oleh pihak imegresen , beliau langsung  tidak diberi makan minum.

Walhal  yang sebenarnya beliau diberi makanan dan minuman KFC secukupnya seperti  dalaam  gambar ini.

GPB difahamkan tindakan pihak berkuasa menghalang dia masuk ke Sabah kerana  tidak mahu puak-puak nak  membuat huru hara sesukahati menghasut pulak rakyat Sabab


12 Responses

  1. Anonymous says:

    NI ANAK ORG GILA NAK JADI PM SAMPAI BILA2. DIA NI MMG TAK BLEH PAKAI SEBAB ANAK KESAYANGAN BAPANYA HIDUP DENGAN MENIPU RAKYAT DEMI KERJAYANYA. NAK BUAT APA LAGI NAK BUAT BISNESS MMG ORG TAK PERCAYA DKT SEKELUARGA PENIPU NI. DIA DOK TIPU ORG SATU MALAYSIA TAPI LA NI SATU DUNIA DIA NAK TIPU. TP AKHIRNYA DIA DAN KELUARGA YG TERBELIT DOK KEBODOHAN SENDIRI. KESIAN KELUARGA DIORANG NI MMG PUNYAI KEPENTINGAN PERIBADI TAHAP DEWA. MEREKA TAK SENANG RAKYAT HIDUP BAHAGIA SELAGI DIA TAK DAPAT JAWATAN YG DI IDAMKAN. MCM BUDAK KECIL TAPI YG NI ORG TUA DAH NAK MAMPUS TAK LAMA LAGI. MUNGKIN BEGINILA CARANYA BUANG TABIAT KOT. TAKPE KITA LAYAN JE LAKONAN DIA& SEKULARGA SEHINGGA EPISOD AKHIR HARAPNYA ANDA SUKA SGT2. 10Q

  2. Anonymous says:

    Bagi dlm bungkus buat pe....dia ingat buah tanggan utk penduduk lembah pantai.......

  3. Anonymous says:

    Dah memang menjadi dasar puaka yang yang kuat menipu, seperti babak dia SiBapak Penipu Negara yang gila mahu jadi PM

  4. Anonymous says:

    Dia nak makan babi bakar...

  5. Anonymous says:

    Dia nak burger - babi bakar!!!

  6. Anonymous says:

    Walaupun rakyat Sabah kebanyakannya bendul tapi mereka berhati baik dan tau menilai perkara baik & buruk....awaknie belajar tinggi mengunung macam Gunung Kinabalu tapi hakikatnya bodoh disebabkan tamak kuasa daripada bisikan Syaitan, susah nak menilai sesuatu perkara. Jangan harap kau dapat masuk ke Sabah untuk menabur FITNAH. Belajarlah untuk melawan QARIN tu, belajarlah untuk menyesal kerana lahir dengan keturunanmu. Hanya dirimu sendiri yang dapat menepis pengaruh Syaitan. Allah maha mengehtahui dan maha melihat (tanamkanlah ia di dalam hati untuk melawan Syaitan yang telah menawan hatimu)Kita adalah umat akhir zaman dah tentu Syaitan bekerja keras untuk mengheret kaum adam turut serta ke neraka. Anda leka, anda akan hanyut dengan Api Neraka.

  7. Anonymous says:

    Sebab dia tahu Kerajaan BN akan makan umpan , akan ikut tarian akan siasatan akan kenakan tindakan pada pegawai kerajaan, akan menjatuh semangat peg awam..Dia tahu..Sebab itu di buat fitnah..KEROSAKAN IMEJ ITU PENTING

  8. Anonymous says:

    NAMA SUDAH DISENARAI HITAMKAN OLIH PIHAK IMGRAN SABAH TAPI MASIH MAHU CARI KESALAHAN ORG LAIN BUKAN DIA SAJA RAMAI LAGI AHLI POLITIK PEMBAKANG TELAH DISENARAI HITAMKAN MASUK SABAH KERANA APA KERAJAAN SABAH TAK MAU MEREKA MASUK SABAH UNTUK MENGHASUT RAKYAT SABAH SUPAYA MEMBENCI KERAJAAN YG DIPILIH RAKYAT ATAU UNTUK MEMUJUK AHLI PARILMEN SABAH UNTUK LOMPAT PARTI ITU MEMANG KERJA MEREKA ANAK BERANAK BAPAK BOREK ANAK BERBINTIK2.

  9. Anonymous says:

    Orangnya MULUT BUSUK.......

    lebih busuk dari BANGKAI BABI.....

  10. Anonymous says:

    Perempuan gampang anak gampang.

  11. Aku la says:

    Nurul izah a/p anwar al bontoti......dasar jalang x sedar diri

  12. Unknown says:

    anwar dan keluarga dah makin teruk laa..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.