Hot ! CEO Air Asia X ini mahu jadi Melayu pengkhianat ka ?

on Monday, May 13, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 16 Comments



Siapa  dia mangkok bernama Azran Osman Rani ? Ye la sebab aku tak berapa kenal sangat  elite2 Melayu pengkhianat ni ...

ye la depa ni Melayu tak sedaq diri .. kerja  CEO bergaji puluh ribu hanya goyang kaki sambil tengok untung rugi saja di skrin presentation .

Tapi yang GPB bengang apahal dia hina akhbar Utusan sebagai RASIS !

Azran ni tahu ke siapa yang Rasis sebenar ?


Sebab Utusan rasis , hang nak boikot Utusan  daripada sebarang iklan la..



Kalau semua pembaca setia Utusan boikot Air Asia gara-gara meluat demgan mulut longkang Melayu pengkhianat ini dengan  memilih FireFly , Malindo Air ,dan MAS ...

Agak-agaknya apa reaksi Tony Fernandes?

GPB selaku pembaca setia Utusan mendesak Air Asia memohon maaf di atas penghinaan Azram ini.

Kalau tak tunggu lah  gerakan boikot Air Asia selepas ni ..


**baru2 ini GPB ke KL pun naik FireFly..





16 Responses

  1. Anonymous says:

    Melayu lupa diri. Inilah jadinya bila perut di isi makanan haram. Aku akan boikot air asia. Harap semua blogger melayu bersatu dan kongsi maklumat supaya tindakan boleh dibuat secara bersepadu.

    Dalam kita bersemangat untuk mengajar musuh2 kita aku harap blogger2 jangan sampai memfitnah kerana kita juga yang akan rugi.

  2. Anonymous says:

    Melayu yang tak sedar diri,megah dengan bangsa lain. Sekolah cina ada,sekolah tamil ada, sekolah melayu yang tak ada telah di tukar ke kebangsaan bukan melayu lagi sampai macam tu dah buat, dok kata rasis lagi.

  3. Anonymous says:

    ko jer sekor baca utusan

  4. Anonymous says:

    Dah sampai masa boikot Air Asia celaka ni...

  5. Anonymous says:

    CHINA TOWN MELAMBAK DI MALAYSIA.... MELAYU TOWN MANA...? MASIH JUGA KATA MELAYU RASIS...

  6. Anonymous says:

    Tunggulah saat kedudukan/jawatannya di beri kepada bangsa lain

  7. Anonymous says:

    Sah komen dari red bean army @dap leeee

  8. Hari ini MIC kata sekolah vernakular perlu di pertahankan. Apa Mr Air Asia ni nak kata... tak meluat ka??? Kalau orang Melayu cakap bukan main jijik, tapi bila India, Cina cakap dia buat tak tahu jer... Tarik lah iklan dari The Star etc

    http://zamanmelayu.wordpress.com/2013/05/13/mic-jawab-bagi-pihak-dap/

  9. Anonymous says:

    manusia ni lebih keji dari anjing...sama level dgn babi. dah kaya dgn bantuan melayu, dah nak berkepala besar. sedarlah melayu sumpah kau nanti jadi orang yg paling hina nanti. jangan fikir kau dah jadi jutawan nak pandang rendah melayu/orang islam

  10. kak peah kedah says:

    Dear red bean army....bila hari mengundi ...pengundi hantu jadi alasan....terutama rupa yg iras iras bangla....

    Tp bagaimana pula kaum cina yg datang dari tanah besar...bahawa 90, 000 pemegang visa yg tamat tempoh x pulang ke negara asal...!!!! Dan mana perginya pendaftaran kematian bg anak anak kecil bangsa cina....kebenarannya x pernah didaftar kematiannya....dan...tanpa ditanam alias kuburnya.....
    Mana perginya daftar kelahiran....yg benarnya telah diberikan kpd anak anak angkat yg dibeli dan didaftarkan anak sebenar bg mengantikan yg mati.....sebab itu ramai rakyat cina yg mengundi...sbb nya tiada agensi yg mengawasi pekara ini....inilah pengundi hantu yg didaftar oleh kaum cina bagi mengimbangi kaum melayu.....

  11. Anonymous says:

    Aku dah lama tak naik Air Asia mahupun Air Asia-X.. Dan tak hingin aku naik.. Walau pun terpaksa bayar mahal sikit tapi bila buat calculation semula, kos MAS dan Air Asia tak jauh beza.. tapi yang bezanya adalah layanan MAS lebih baik dari Air Asia.. itu comporm..

  12. Unknown says:

    Boycott air asia..perkhidmatan x bagus..nak kopak duit je segala bnda..promotion? Huh aku bukak wesite nak booked sama je harga..1st and last aku naik air asia 2006..pas tu aku naik mas..lagi selesa....berbaloi..layanan pun bagus..selesa sgt..xd la steward bapok yg nak ayat aku dah..x kira la aku bt penerbangan intrnasional atau domesti aku naik mas semenjak 2006..pakaian sopan dan sentiasa senyum..confident dgn pilot mas dan kapal..x macam air asia..enjin dan macam bas tahun 80an..pilot pun x mahir..landing pun macam brek basikal pakai kaki..chaitt.

  13. Anonymous says:

    Boycot air asia...walaupon murah aku tetap boycot. Pasal mulut dia kata utusan racist.

  14. Anonymous says:

    memang racist pun utusan haram jadah tu...pembaca utusan jer bodoh xreti nak nilai..dah berapa banyak kena bayar saman ...adoii ramai betul yang bodoh beli utusan..ke beli utusan pasal nak tengok no ekor?

  15. Anonymous says:

    agak ko x baca lak cina pnye paper,,,pehhhh law setakat melayu bodoh melayu malas tu dh biasa dalam paper depa...

  16. Anonymous says:

    Utusan dgn UMNO mmg rasis...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.