Azmin ugut letak jawatan jika Khalid jadi MB Selangor !

on Thursday, May 9, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments





Krisis perlantikan Menteri Besar Selangor menjadi semakin menarik apabila Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat, YB Mohamed Azmin Ali, telah mengumumkan kepada para penyokong bahawa beliau akan meninggalkan PKR sekiranya tidak dipilih menjadi Menteri Besar Selangor.


Sehingga kini hanya tinggal Selangor dan Pahang belum menamakan calon Menteri Besar. Krisis di Selangor agak serius kerana DAP mahukan PKR yang hanya memenangi 14 kerusi untuk menjadi Menteri Besar berbanding Pas yang mempunyai 15 kerusi.




Dalam masa yang sama DAP tidak mahu Azmin sebagai Menteri Besar walaupun majoriti wakil rakyat PKR mahukannya. Sementara itu, sumber Istana dikatakan lebih menyukai calon Pas sebagai Menteri Besar.

Anwar sehingga kini masih belum berani menyelesaikan masalah di Selangor dan hanya menumpukan usaha untuk melumpuhkan kerajaan Persekutuan. - MyKMU


5 Responses

  1. pkr nyawa azmin...ada berani ker dia nak letak jawatan....

  2. Anonymous says:

    aku tak percaya ! aku tak percaya ! pembohong..pembohong..azimin telah dibeli oleh UMNO sebanyak RM40 juta..ni semua konspirasi umno..umno yg terlibat..umno yg bersalah..adoiii..ayuh semua..kita penuhkan pulak stadium shah alam..ayuh semua..cina..india..melayu..pedulikan rumah tangga..kerja kita..kita demo lagi..semalam anwar..kali ni azimin pulak..cepat..kita ada 5 tahun nak demo..khakkkk..ptuiiiii la azimin..padan muka lu !

  3. Anonymous says:

    Selangor ni klu ade MB ke xde MB ke same je. Makin jahanam

  4. Anonymous says:

    Menang jadi arang kalah jadi abu

  5. Anonymous says:

    pergi mampos la azimin n anwar

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.