Biadap dan kurang ajar pihak yang melakukan perbuatan ini !!

on Saturday, September 19, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


Cukup biadap dan kurang ajar pihak yang tidak bertanggujawab yang menyimbah cat merah ke gambar MB Perak




Kain rentang Selamat Berpuasa juga dirosakkan oleh pihak tidak bertanggungjawab


Di Permatang Pauh , kawasan kubu kuat PKR


kain rentang Amar Maaruf Nahi Mungkar LGE dan DSAI elok saja dan diletakkan di merata tempat di Prmtg Pauh berbanding kain rentang Dr Zambry MB Perak yang dirosakkan .



Perbuatan pihak yang tidak bertanggungjawab di Perak ini semakin melampau dan kurang ajar. Sudah tentu yang melakukan perbuatan ini adalah pihak yang betul-betul meluat dengan MB Perak Dr Zambry kerana rakyat Perak kini semakin menerima kepimpinan beliau . Mereka ini tidak boleh tengok gambar Zambry di merata-rata kerana ia boleh menarik sokongan rakyat kepada beliau.

Di atas saya letakkan juga gambar kain rentang ucapan Selamat Hari Raya oleh LGE ,DSAI dan Dr Mansor di sekitar Prmtg Pauh yang dipasang merata tempat yang strategik. Malah kain rentang ucapan Selamat Hari Raya oleh UMNO Bahagian Prmtg Pauh dan YB Ariff Shah pun yang dipasang sebelah menyebelah dan tak dirosakkan pun .

Saya ingin bandingkan kain rentang depa iaitu mereka punya elok dan Zambry punya dirosakkan . Jika di Prmtg Pauh kain rentang UMNO Bahagian dan Ariff Shah elok saja mengapa kain rentang Zambry dirosakkan oleh pihak kurang ajar ini ?? Di Prmtg Pauh lagi lah kuat kubu PKR dan gah penyokong Anwar lagi tetapi tidak pulak depa rosakkan kain rentang UMNO . Memang orang yang merosakkan kain rentang gambar Zambry ini ialah pihak yang meluat gila tahap babi punya kepada kerajaan BN Perak dan tidak mustahil seperti rakan saya parpukari mengatakan ini kerja pakatan komunis ..

Laporan polis telah dibuat oleh UMNO Lumut dan kita mahu polis dan Menteri Dalam negeri DS Hishamuddin ambil serius isu ini menangkap pihak yang tidak bertanggungjawab ini . Ia satu penghinaan kepada MB Perak dan kerajaan negeri .


One Response

  1. Unknown says:

    kalau cat merah ni kerja samseng cina...ape lg.
    depe marah la..nizar boneka x dapat jd mb lagi..depe xdapat la lubang bisnes..lubang bisnes dapat kat orang melayu balik..tapi syg,..ade lagi mlayu obses pas @ bodoh x leh di ajar xsedar diri...gamba cine d agung2 kan..xpe negeri tergadai pon..janji nizar jadi boneka pilihan hati..pas bila la nak sedar?

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.