Penyokong Pas mengamuk, lebih 1000 di rumah Hassan Ali

on Sunday, January 8, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


Di ketika Anwar sibuk berceramah di Kg Baru untuk mengheret penyokongnya ke Mahkamah esok, lebih 1000 penyokong Pas hadir ke rumah Datuk Dr Hassan Ali.

Turut hadir ke rumah Hassan Ali ialah Ustaz Nasharuddin , Ustaz Harun Din dan Ustaz Ismail Kamus.

Ini menunjukkan ramai ahli Pas sendiri tidak bersetuju tindakan puak Anwarinas yang menjadi dalang di sebalik pemecatan Hassan Ali.

Adakah pemecatan Hassan Ali akan membuatkan Pas berpecah ?




4 Responses

  1. Anonymous says:

    gambar atas tu gambar kat rumah anwar smalam,buat solah maghrib jemaah.bodoh piang punya blog.fitnah jd maianan.ingat dosa pahala la bro.

  2. Anonymous says:

    anon 11:57am..

    fuuuhhhh..... ingat dosa pahala... ? yg imam mahadi ko tu jolok cipap china doll ? camner la dol ? ko lagi mau buat solat hajat ? dungu piang wadefak bahalol...

  3. Anonymous says:

    ko lah yg bahalol walikul....org umno mmg suka buat fitnah.... ni baca ni 40 ribu kali biaq cerdik sikit jgn dok jadi bodoh mcm najib bini rosmah tu... :

    Selepas Hasan dipecat pada siang hari, media melaporkan bahawa ramai pemimpin PAS yang hadir memberikan sokongan moral kepada bekas Pesuruhjaya PAS Selangor tersebut.

    Antara nama yang disebut hadir ialah Timbalan Mursyidul Am, Datuk Dr Haron Din, ustaz Taib Azamuddin Mohd Taib dan Datuk Ustaz Ismail Kamus.

    “Laporan tersebut adalah tidak betul dan mempunyai niat tidak senonoh, kerana hakikatnya kesemua mereka tidak bersama pada malam tersebut.

    "Ketika penjelasan itu diberikan, PAS mengesahkan bahawa Datuk Dr Haron Din sedang bermesyuarat Majlis Syura Ulamak di pejabat agung PAS, Ustaz Taib Azamuddin pula berada di China dan Ustaz Ismail Kamus sedang menerima rawatan,” terang Ketua Penerangan PAS Pusat, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man dalam satu kenyataan hari ini.

    Tuan Ibrahim turut menjelaskan bahawa mantan timbalan presiden PAS, Nasharuddin Mat Isa yang turut hadir bersama presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali untuk memberikan sokongan moral kepada Hasan ada memaklumkan kepada Majlis Syura akan kehadirannya terlebih dahulu.

  4. Anonymous says:

    waduhhhhh panjang sungguh jawapan pencacai DAP kulup berak x basuh ni yee?

    benci UMNO dan benci DAP/PKR juga

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.