Gantung 3 semester,Adam Adli kini bebas berpolitik !

on Monday, January 9, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments

Pelajar mahasewel UPSI , Adam Adli akhirnya sah dihukum gantung 3 semester kerana mencemar nama baik universiti dan memudaratkan ketenteraman awam.

Syabas kepada UPSI yang bertindak tegas terhadap mana-mana pelajar yang mencemarkan nama baik universiti agar tidak menjadi ikutan pelajar lain.

Selepas ini boleh la Adam Adli ikut ceramah dan demo PKR lebih mudah lepas digantung 3 sem ini.



4 Responses

  1. Anonymous says:

    Belu ckup sekadar 3 semester sepatutnya hukuman buang kerana ingkar peraturan dan tidak berdisiplin serta merugikan negara. Jika diarkan ianya umpama nanah dan akan lahir keturunan seperti anwar ibrahim yg banyak menyusahkan semua pihak.

  2. Siapa la budak ni. Anak kurang ajar. Buat apa dia dijadikan berita. Ramai lagi pak cik2 dan orang susah di Kg dan Bandar yg mesti di ambik perhatian krn susah hidup.Pegi m*m**s la budak syaitan ni.

  3. alah...sokong PKR kene gantung..cube kalo sokong kerajaan mesti tk kene ape2 tindakkan...malah disanjung lagi..permainan politik...

  4. Anonymous says:

    haziqah...meh aku 'gantung' kan ko...hehehe...minumlah susu cap gantung haziqah...lemak berkrim,disukai ramai

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.