Jom lihat kehebatan Majlis Peguam berbelit macam lidah biawak !

on Tuesday, January 24, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


GPB hairan dengan satu  geng kumpulan lowyar yang terkenal menyokong Pakatan Rakyat ini .  Memang berbelit betul bila bercakap ...bila dia dihentam , terus cepat spin 360 menafikan ..

Adakah kenyataan  menyokong hak homoseksual  bersuara tidak membawa maksud  kumpulan songsang ini disokong ?? Budak sekolah pun boleh beri jawapan bahawa  iainya satu sokongan kepada perjuangan hak asasi kumpulan  homoseksual ini !

Tapi mengapa kenyataan terbaru di atas ini menafikan pulak dakwaan kononnya menyokong kumpulan homoseksual ? Jangan ingat rakyat bodoh la dengan penafian bangang ini ...

Sokong Hak bersuara adalah 2 x 5 je dengan menyokong kumpulan songsang berkenaan yang dilaknat oleh Allah .

Adakah Majlis Peguam ini bermaksud hak asasi untuk suara kumpulan homoseksual ini lebih utaman dari segala-galanya ???


One Response

  1. DENORISH says:

    Kalau kafir sampai bilapun akan berfikiran kafir, jauh sekali mendapat hidayah tulah sebabnya melalut tanpa berfikir, ada pulak melayu yang mengaku islam nak ikut sama menyokong kemungkaran.......Nauzubillah..........

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.