Betul ke ini awek Adam Adli ?

on Monday, January 2, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 7 Comments

Benarkah ini cikaro a.k.a aweks kepada mahasiswa paling biaDAP ketika ini iaitu Adam Adli ?

Hebat juga budak ini dalam dok sibuk pergi sana sini berpolitik dan berdemo ,sempat juga cari cikaro di IPT .

Kalau benarlah ini teman wanita Adam Adli, malang sekali la awek ni mendapat boyfriend seperti ini. Kalau hati awek ini tak sekuat Wan Azizah yang hebat pertahankan suaminya, baik lupakan lah untuk mimpi boyfriend seperti Adam Adli.



Kredit to Mat kilau Penang


Terkejut bila penulis didatangi email mendakwa bahawa gadis ini teman wanita kepada x gangster UPSI Adam Adli. Email yang tertera nama Mr zooul yang dihantar melalui pelayar email yahoo group telah mula tersebar.

Sejauh mana kebenaran dakwaan pengirim email tersebut penulis masih samar-samar sebab setahu penulis Adam Adli ini sibuk dengan aksi rempuh merempuh pintu pagar UPSI dan klinik UPSI –mana sempat untuk bercinta.




7 Responses

  1. Lina says:

    Bro, awek dia tak salah, janganlah ganyang budak pompuan ni. Kesian dia. Kau belasah jelah adam babi tu. Apa kena mengena dengan budak pompuan ni... tah tah minah ni dah nasihat babi pakwe dia tu, kita nasihatkan dia baik baik...

  2. Anonymous says:

    Dia pun ada awek. Ingat suka main belakang, rupa-rupanya sama dengan mentornya.

  3. Kah...kah..kah,..ini Melayu yang kah..kah... Ini Melayu yang gagal nbangunkan Melayu...kah...kah..kah.. Ini Melayu yang bebal kah...kah..kah..

  4. Anonymous says:

    aku rasa nak lancap tembak kat muka girlfren dia aje...adam, leh pinjam awek kejap.

  5. Anonymous says:

    bengong awek dia mmbe gua la bkn bdk nie..xsalah pon dia nk ada awek sbb xdala org kta dia gay..gua xsokong tindakan dia tp nie bkn awek dia..peace

  6. Anonymous says:

    jgn jadi anjing2 belaan umno

  7. Anonymous says:

    kalo yea pun awek dia xpayah la duk seret sama Baii..jgn nk jadi bodoh la..lu ckp adam tu mcm2. lu apa kurang nya duk umah besarkan tel0q sebar g0sip je keje ..ke lu jeles awek adam cantek..padan la dia pun ensem Der

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.