" BN Pilihan Orang muda " kini sudah gemparkan pembangkang !

on Monday, November 21, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment



Kelmarin GPB berada di PWTC mengikut  KMS1M  dan pada sebelah petangnya   Pengerusi Barisan Nasional (BN), Datuk Seri Najib Tun Razak telah  melancarkan slogan BN Pilihan Orang Muda untuk Pergerakan Pemuda dan Puteri UMNO Malaysia di depan lebih 3000 orang perwakilan kedua-dua sayap itu yang mewakili setiap bahagian seluruh negara.

GPB berpendapat slogan ini tepat pada masanya di mana jelas terbukti undi golongan muda merupakan penentu utama kemenangan dalam PRU13 akan datang. Pemuda dan Puteri UMNO  memerlukan pendekatan baru dan mungkin ini merupakan salah satu transformasi politik untuk pastikan parti kita menjadi pilihan orang muda.

Karnival Kerjaya Pemuda BN merupakan salah satu pendekatan direct mendekati orang muda selain membantu mereka mendapat pekerjaan .  Program-program seperti inilah mampu mengubah minda orang muda untuk jadikan BN sebagai pilihan mereka .




Bagi pihak pembangkang pulak , tak sampai 24 jam slogan ini dirasmikan  sudah ada Pemuda mereka yang panas punggung  dan turut sama melancarkan strategi parti mereka juga.  KLIK DI SINI 

Ayuh semua penyokong kuat UMNO dan BN , kita pastikan orang muda jadi parti kita sebagai pilihan mereka !




One Response

  1. Anonymous says:

    Kah kah kh kah......lawak antara benua.. Pilihan org muda... Kah kah kah terguling aku. Suruh pemimpin umno yg tua2 berenti pasai dah busuk br bole jadi pilihan org muda. Tp dah terlambat... Kah kah kah....Hanya mat rempit n melayu bodoh aja sokong kata tun mahathir.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.