Apek tak sentuh arak,muka merah kerana panas disebabkan ramai orang

on Thursday, November 3, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment



“Saya tak sentuh benda itu (arak). Muka saya merah kerana suasana dalam tu (pesta hari jadi) panas, ditambah pula dengan keadaan sesak dengan orang ramai.”

Itu kata penjaga gol sensasi negara, Khairul Fahmi Che Mat, 22, atau Apek mengulas kontroversi terbaru membabitkan dirinya selepas tersebar dua gambar di laman portal hiburan tempatan dengan satu daripadanya memaparkan beberapa wanita dengan botol arak di atas meja.


Menerusi gambar dipaparkan dalam portal hiburan itu, Apek duduk di sebelah Dahlia Teck serta rakan-rakannya yang berpenampilan seksi dalam satu pesta hari jadi di sebuah restoran makanan Itali di Bukit Bintang, Kuala Lumpur.

Walaupun wajah Apek tidak kelihatan pada gambar kedua, kehadirannya pada majlis itu menyebabkan peminat mengesyaki kemungkinan dia mengambil minuman keras kerana turut berada di lokasi sama.


Portal itu turut menyiarkan nasihat kepada Apek kerana tidak mahu kerjayanya yang sedang berada di kemuncak, merudum disebabkan gosip kurang menyenangkan itu, selain gambar botol arak yang berada di depan, seelok-eloknya dipindahkan terlebih dulu.


Difahamkan, dua gambar berkenaan dikirimkan seorang pembaca menerusi e-mel sebelum ia tersebar.

Mengulas lanjut mengenai gambar itu, Apek berkata, dia tidak tahu siapa merakam gambar berkenaan.


“Dalam majlis itu itu, saya duduk dengan orang yang saya kenal dan ada juga orang yang saya langsung tidak kenal. Jadi saya tidak tahu siapa yang mengambil gambar berkenaan.

“Bila saya tengok gambar itu pagi tadi (semalam) selepas dimaklumkan seorang rakan, saya pun terkejut. Tetapi ingin saya tegaskan bahawa saya tiada kaitan dengan benda itu (arak) seperti dalam gambar,” katanya yang dihubungi ketika membuat pemeriksaan kesihatan di Majlis Sukan Negara (MSN), semalam.


Menurutnya, sebagai individu dikenali, dirinya sentiasa menjadi perhatian umum, selain ada yang mahu bergambar dengannya.


“Ke mana saya pergi, pasti akan bertemu dengan peminat yang mahu merakamkan gambar dan itulah situasi pada majlis berkenaan apabila ada yang ingin bergambar dengan saya.


Bagaimanapun, Apek berharap perkara itu tidak diperbesarkan kerana tidak mahu ia menjejaskan prestasi permainan dan persiapannya menjelang Sukan Sea 2011 di Indonesia.

“Saya mahu memberi tumpuan kepada Sukan Sea dan tidak mahu terlalu memikirkannya kerana dah dekat (perlawanan). Selepas perlawanan selesai, saya akan berikan penjelasan kepada media dan buat apa yang patut,” katanya.


Komen GPB 

Kalau benar beliau tak sentuh benda haram itu , harap Apek dapat jelaskan gambar  kontroversi ini secepat mungkin .


One Response

  1. Anonymous says:

    padan muko ko, dilu bertunang dgn perempuan skrg berkepit dgn betina

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.