Pewaris di cabar oleh GMI

on Wednesday, November 26, 2008 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


ISA: GMI cabar Pewaris, Dr. Maamor

KUALA LUMPUR, 24 Nov (Hrkh) - Gerakan Mansuhkan ISA (GMI) mencabar Majlis Permuafakatan Ummah atau Pewaris untuk bersemuka bagi membincangkan isu-isu berkaitan Akta Keselamatan Dalam Negeri atau ISA. Pengerusinya Syed Ibrahim Syed Noh berkata, GMI terkilan dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh jurucakapnya, Dato' Dr Maamor Osman yang tidak mendapat maklumat tepat mengenai Akta drakonian itu.

Persatuan Pengguna Islam (PPIM) dalam Pewaris yang memperjuangkan isu yang menindas masyarakat umum melalui akta yang zalim ini," katanya.

ulasan

-Pewaris ,inilah cabaran pertama anda dan gendang sudah dipalu ,sahut la cabaran itu PEWARIS .. TUNJUKKAN KEJANTANAN ANDA MEMPERJUANGKAN BANGSA MELAYU !!!

-GMI saya tidak nafikan sememangnya mendapat sokongan pembangkang seperti di perhimpunan haram baru-baru ini kebanyakan ahli PAS dan PKR ditahan oleh polis.

- Saya melihat 2 perbezaan dalam hal ini iaitu satu kelompok Melayu yang menyokong kekalkan ISA dan satu lagi kelompok kecl mahu hapus ISA. YB KJ pun sudah menghantar surat kepada YB Salahuddin untuk membincangkan Akta ISA ini samada masih relevan @ tidak . Kita menunggu apa cakap Yb Glamour PAS itu yang semestinya akan turunkan fakta2 dari hujahnya.

-Buat Dr Maaamor , teruskan pejuangan membela bangsa,agama dan negara!!


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.