Blog terbaru muncul untuk sabotaj geng PRO KJ

on Thursday, November 13, 2008 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments



Hari ini saya terkejut apabila membaca di dalam blog Pro KJ satu blog selamatkan umno ,dan blog pejuang bangsa juga terbabit dalam link nya.Yang peliknya semua link dia adalah blogger kebanyakan pro KJ dan juga link menteri-menteri seperti syabery chik dan azalina.

Saya menafikan terlibat dalam mengendalikan http://www.selamatkanumno.blogspot.com/ yang menyerang Bakal Perdana Menteri , Datuk Seri Najib dengan cerita-ceirta kes pembunuhan Altantuya dan juga pembebasan Razak Baginda kini hebat di promosikan oleh pengendaliblog berkenaan.

Jika kita tengok , blog ini cuba memburukkan calon Ketua Pemuda UMNO , Khairy Jamaluddin dengan memaparkan link-link laman yang pro kepada Khairy Jamaluddin secara tidak langsung, Laman ini telah memaparkan link kepada SUARA SUKJ , http://www.prokhairy.com/ , Kulit Pisang Pejuang Bangsa , ::Pemuda Berani:: dan yang menariknya di kaitkan juga dengan blog jejak Azalina.


Saya melihat blog ini bertujuan untuk melagakan orang-orang Najib dan orang-orang Khairy Jamaluddin . Cuma kita harap baik hentikan lah semua ini sebelum ia akan menjadi lagi parah .Maybe akan ada pulak nanti tindakan balas kepada pihak yang melakukan ini .

Blog Pejuang Bangsa adalah penyokong setia DS Najib Tun Razak seperti blog2 lain yang pro KJ . Kami juga tidak akan menikam Presiden dan Timbalan Presiden UMNO dari belakang. Kita menyokong siapa Presiden UMNO yang dipilih oleh Pak Lah dan Najib calon yang terbaik .


2 Responses

  1. salam

    Bro ,dalam dunia ini mana ada pemikiran yg sama mesti berbeza.Begitu juga dengan Tun dan kami ..Tun dia kritik orang lain ,tetapi aku hairan bila kami kritik dia ko melenting dan cakap kami bodoh sombong pulak .ini tidak adil la.

    nak tulis pun tulis la ,tp biasa kritikan dia itu memang sakit telinga dengar . Dalam soal debat ini tak payah la dok ajak ,aku cabar anak dia tu pi debat dengan KJ dan KT untuk Ketua Pemuda itu dulu tp yang itu pun tak nak .Punya penakut betul ,asyik duduk bawah ketiak bapa dia saja.


    orang tak nak buat laporan kerana orang fikir dia negarawan dan bekas PM .apa yang bleh buat kita nafikan shj semua tuduhan itu kerana kita respect dia sebagai Negarawan dan bekas PM .Kadang2 biar lah kita menjadi mangsa seperti Pak Lah dan KJ .

    Sapa kats Rumah itu elok ada juga yang rosak dan memang tak boleh nak repair pun seperti Politik Wang !!! ini semua kuman dan bakteria dari zaman Mahathir la ..

  2. aku pun heran juga ngan org2 yang tak setuju nagn tun nie...
    cb fikir dan imbau semula ape jasa2 tun pd negara..
    terlalu byk sehingga kesenangan yg kita kecapi sekarang adalah dari jasa2 tun pd negara..
    sedarlah...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.