Kenikmatan Ketuanan Melayu di dalam BN -

on Tuesday, July 8, 2008 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments




salam.. maaf saya mencelah.. rasanya kita perlu balik kepada perkara yg selalu kita lupa.. "Bersyukur".. ini apa yang saya nikmati..

saya renung balik dr hari saya lahir-hospital kerajaan.. bila saya sakit-hospital kerajaan.. bila saya sekolah- di sekolah kerajaan.. buku2- pinjaman hak kerajaan..

bila kita lanjut pelajaran- biasiswa kerajaan.. bila bekerja sekarang- di sebuah konsortium yg mengharapkan projek2 kerajaan.. (bos2 saya kebanyakannya cina, mujurlah adanya syarat dr kerajaan yg mewajibkan anak Melayu sbg salah seorg dr kalangan barisan pengurusan)..

bila saya beli rumah- adanya potongan 7% utk bumiputera..

saya dpt lihat pusingan duit rakyat tu skrg.. yg mana saya antara pembayar cukai..

setakat apa yg saya terima dr dulu hingga kini, saya yakin dgn kerajaan BN mengguna pakai wang rakyat tersebut.. sekiranya ada penyelewengan, saya percaya pd Hari Akhirat.. biarlah diadili oleh Allah..

apa yang saya mahukan adalah segala apa yg saya dapat dan saya syukuri itu, dpt dinikmati oleh anak cucu kita pula..

saya bersyukur lahir sebagai Melayu Islam.. bg saya itulah Ketuanan Melayu.. Alhamdulillah, saya bersyukur.. sama2 kita jaga.. Wallahua'lam..

forum isuhot.com


2 Responses

  1. Anonymous says:

    bluekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk termuntah muntah bace bluekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  2. ya..bersyukur sgt2 dgn apa yg diberi oleh kerajaan malysia skunk dimana UMNO masih mngekalkn hak ketuanan melayu. org duk cbuk menuduh kerajaan mkn wet rakyat tp x nmpk ke kemudahan yg sdg dinikmati rakyat skunk..sy stuju dgn penulis..x kesahla jika tol BN tuh jaat mkn wet rakyat biarla mereka mndapat balasan di akirat kelak tp skunk biarla hak keistimewaan org melayu akan terus terpelihara selagi melayu masih wujud di bumi mlysia..ameeeeeeennnn..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.