Ezam kembali ke UMNO

on Sunday, May 25, 2008 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Hasrat Ezam untuk menyertai UMNO telah kita dengar sebelum pilihanraya lagi dan hari ini kita mendapat berita bahawa Ezam hampir dekat menyertai UMNO . Apakah Ezam akan kembali kepada UMNO kerana tidak yakin lagi kepada perjuangan UMNO atau Ezam tidak mempunyai pilihan lain selain dari UMNO dan merasakan diri tengelam jika hanya duduk bumbung NGO.




Mungkin berbagai reaksi akan timbul dikalangan ahli UMNO , ada yang berpendapat bahawa Ezam boleh menyertai UMNO tetapi hanya sekadar ahli biasa dan Ezam tidak patut diberikan keistimewaan kerana sejarah telah mencatatkan Ezam adalah salah seorang yang pernah mengecam UMNO. Mengapa UMNO perlu memberikan Ezam hak keistimewaan?




Kiat boleh menerima Ezam kembali kerana kita juga tahu akan alasan mereka seperti semua kawan-kawan rapat Anwar yang kini tidak sehaluan dengan perjuangan PKR dan Anwar Ibrahim. Mereka seperti Chandra Muzafar , Nalakarupan , semuanya kini telah meninggalkan Anwar Ibrahim.




Hanya yang dapat kita katakan kepada Ezam ialah , Selamat Kembali dan kepada Azmin Ali , bila mahu pulang ke pangkal jalan.


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.