Saiful vs Anwar - Siap yang takut akan kebenaran ??

on Friday, June 19, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment



Saiful Bukhari dengan Anwar Ibrahim di siri ceramah di Bukit Gelugor semasa PRU 12
sumber : blog saiful bukhari




Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim memfailkan permohonan di pejabat pendaftar Mahkamah Tinggi di sini hari ini untuk membatalkan tuduhan liwat terhadapnya.

Dalam permohonan yang difailkan oleh peguamnya, S.N.Nair, Anwar, 62, juga memohon perintah membatal dan membebaskan beliau dan sebuah perintah menangguh perbicaraan kes liwatnya yang ditetapkan dari 1 hingga 24 Julai ini - Bernama


Komen PB

1 Julai 2009 adalah tarikh perbicaraan kes liwat yang dinantikan Saiful Bukhari dan hampir keseluruhan rakyat Malaysia. Jika Anwar berani datang ke mahkamah 1 Julai ini berhadapan dengan keadilan dan Saiful sendiri. Orang suruh bersumpah ,tak nak bersumpah . Ini nak bicara di mahkamah pun sudah takut dan minta Mahkamah membatalkan pulak tuduhan liwat. Dahulu Anwar berani sangat cakap kepada media minta dibicarakan tetapi kini sudah berubah pulak . Kita tunggu sama-sama 1 julai ini kebenarannya





Link


Anwar mohon buang tuduhan sebelum bicara
berjayakah anwar gugurkan kes sebelum perbicaraan ??
Apabila Nurul Izzah & S Nair bersuara


One Response

  1. Anonymous says:

    pelik, kalau kat blog lain dah berlambak komen....come on orang umno/BN takde sokongan ker ke atas saiful? kalo kat blog pro pembangkang dah kena bantai abis-abisan si saiful nie. haha... what a joke!!!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.