Perpaduan kini untuk semua rakyat Malaysia

on Sunday, June 21, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment



KAUM INDIA PULA BINCANG KE ARAH PERPADUAN

KUALA LUMPUR 20 JUN — MASYARAKAT INDIA JUGA KINI MENGGERAKKAN USAHA KE ARAH PERPADUAN, MUNGKIN MENGAMBIL PETUNJUK DARIPADA APA YANG DIUAR-UARKAN MENGENAI PERBINCANGAN PERPADUAN UMNO-PAS, YANG DILAPORKAN KINI MASIH DI PERINGKAT AWAL.

MENGUSAHAKAN GAGASAN ITU ADALAH MIC BERSAMA-SAMA DENGAN PRESIDENNYA, DATUK SERI S. SAMY VELLU YANG MENYERU KAUM INDIA DI NEGARA INI UNTUK BERSATU PADU BAGI BERBINCANG DAN BERTINDAK DENGAN SATU SUARA.

“HANYA MELALUI SATU TINDAKAN BERSATU PADU KAMI BOLEH TERUS WUJUD DAN MENCAPAI KEMAJUAN,” KATA SAMY VELLU DALAM PORTAL WEB MIC. – BERNAMA

Komen PB

Ini merupakan langkah ke depan oleh MIC dan saya rasa samy mungkin sudah sedar bahawa kaum India kini sudah berpecah seperti juga Melayu . Petunjuk daripada isu muzakarah UMNO -PAS sebenarnya telah membuka mata MIC untuk kembali menyatupadukan kaum India dalam MIC. Perpaduan bukan hanya perlu kepada bangsa Melayu , tetapi kepada semua kaum di Malaysia iaitu Melayu ,Cina dan India. Apabila kita bersatu ,pasti kita akan menjadi kuat. " Bersatu teguh bercerai roboh " . Harap MCA juga dapat mengikut jejak MIC yang mahu perpaduan dikalangan kaum mereka diutamakan .


One Response

  1. mASALAH KAUM iNDIA DI mALAYSIA AKAN SELESAI JIKA sAMY SANGGUP SELESAIKAN MASALAH MAIKA HOLDING.TU JE KUNCI NYA.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.