Cerita Pak Haji dari Perak dah muak , keluar dari PAS

on Friday, June 26, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


Dulu saya amat mempercayai perjuangan PAS, kini apa yang berlaku di Perak, di Parlimen yang dilakukan oleh Nizar dan menguatkan lagi apa yang di lakukan oleh Tok Guru Haji Hadi mengenai kerajaan perpaduan yang sememangnya saya ikuti perkembangannya.

Hari ini saya dah muak melihat kelakuan yang tak bermoral dari pemimpin - pemimpin PAS ini dan saya tak dapat maafkan, kata pak haji yang teman temui dalam satu majlis kenduri perkahwinan baru - baru ini.

Beliau dengan bangga memakai baju terpampang gambar DS Zambry, Menteri Besar Perak. tanpa segan silu, katanya lagi ini lah pemimpin yang pak haji mahukan, seorang yang lengkap ilmu agamanya, ilmu duniawinya, berpelajaran tinggi berkelulusan UIA dan bekerja untuk menaikkan kembali kekuatan ekonomi ummah tanpa dikongkong oleh orang lain, pak haji dah le susah, nak harap pada siapa untuk bela pak haji dan keluarga pak haji dan umat, jika kita asyik berpolitik dan politik kita pun di kawal oleh bangsa lain oleh penganut agama lain, pak haji ingat apabila diberi perintah kita akan memajukan ummah, ini tidak sebaliknya kita terus berpolitik tak sudah - sudah, bila masa bekerjanya, gaji besar dibayar untuk bekerja untuk bantu kami yang susah.

Maka ini lah pemimpin yang pak haji mahukan, sambil menunjuk jari kelingking ke baju yang dipakainya sambil melemparkan senyuman.

sumber : blog http://ddinbunga.blogspot.com

Komen PB

Harap semua rakyat Perak yang atas pagar ,penyokong PAS dapat mengikut langkah Pak Haji ini kembali menyokong BN dan MB Perak yang lebih 100 kali baguih daripada Nizar komunis itu .Di belakang Nizar semua itu yang berkuasa dan Nizar ini hanya mengikut telunjuk mereka sahaja .


4 Responses

  1. Tahniah, mudah-mudahan makin ramai puak PAS yang akan sedar... HIDUP UMNO...

  2. ddinbunga says:

    salam, bro...sebarkan seberapa ramai yg boleh...kerja2 baik harus di sebarkan...

    kerja puak2 pengkhianat dan penderhaka yang menyesatkan Islam perlu kita tentang habis2an...

    TQ..

  3. tahniah...
    pilihan yg tepat

  4. Nok says:

    Ini bukan satu fitnah tapi satu kebenaran..Ir Nizar adalah pengkhianat kepada bangsa melayu, dia hanya MB 'puppet kepada rakyat Perak,'Sultan tiada pilihan terpaksa lantik beliau jadi MB...tuhan maha mengetahui...nasib baik PR memerintah hanya 11 bulan...kalau tidak org melayu akan terpinggir dan jadi P.Pinang....Ir Nizar di satu ceramah kg Baru cina bercakap dalam dialect Mandarin telah mengutuk org melayu khasnya umno...semua cina bertepuk tangan ,Ir Nizar tersenyum puas...matlumat ini didapati kerana budak melayu budak u kot pandai berbahasa mandarin...

    begitu lah sikap Nizar ibarat gunting dalam lipatan...lebih memesak pada DAP..mentang2 mak dia ada suku sakat dgn Ngeh dan lain2 pemimpin DAP...org melayu harus sedar bahawa Parti Pas adalah lebih bahaya dari komunis....dan menjadi tunggangan DAP....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.