Pemuda DAP tunjuk hero buat laporan polis

on Sunday, February 15, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Laporan polis terhadap Khairy

IPOH 14 Feb. – Pemuda Sosialis DAP (Dapsy) membuat laporan polis terhadap UMNO dan Naib Ketua Pemudanya, Khairy Jamaluddin kerana menganjurkan perhimpunan haram di Padang Sultan Abdul Jalil di sini Isnin lalu.

Laporan itu dibuat oleh Naib Pengerusinya, Wong Kah Woh yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Canning, kira-kira pukul 10.50 pagi di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ipoh di sini.

“Berdasarkan laporan media, ucapan Khairy pada perhimpunan itu secara jelas berniat menggalakkan kekerasan digunakan terhadap bekas Menteri Besar, Datuk Seri Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin,’’ katanya ketika ditemui di perkarangan IPD Ipoh di sini hari ini.

Beliau berkata, polis perlu mengambil tindakan secara adil ke atas semua pihak tanpa mengira parti politik.

www.utusan.com.my

Komen PB

-Apabila pemimpin UMNO Datuk Khir ditahan polis ,baru la Pemuda Dapsy ( seperti nama awek Donald Duck ) mula tunjuk hero membuat laporan polis .Sekarang ini baru DAP ini kalut buat report polis ,sedangkan mereka ini buat bodoh dan pekak lebih daripada 90 laporan polis dibuat kepada Pengerusi DAP Karpal Singh yang mahu saman Sultan .

-Adakah salah Khairy Jamaluddin bersama-sama Pemuda UMNO Perak ,MP Pasir Salak Datuk Tajuddin Abd Rahman mempertahankan kedaulatan Raja -Raja Melayu dan ketuanan Melayu daripada penderhaka -penderhaka yang biadab dan berani membuat rusuhan ketika perlantikan Menteri Besar baru .

-Di dalam perhimpunan itu ,Khairy sendiri menasihatkan semua yang hadir agar menjaga tata susila dan tidak mengeluarkan kata-kata kesat ,maki hamun serta mengikut arahan yang dikeluarkan oleh pihak polis yang menyuruh bersurai selepas itu

-Tiada kecederaan yang tidak diingini berlaku ,tiada cermin kereta pecah ,tiada kenderaan polis dan harta awan yang rosak . Ini menunjukkan perhimpunan ini aman dan sopan berlainan dengan rusuhan oleh Pakatan yang ganas dan sanggup berani mati tidur atas jalan bagi menghalang kereta Raja Muda Perak . Wahai Pemuda DAP ,jangan tunjuk lagak kerana pemimpin parti anda memang biadab dan berani menderhaka kepada Raja-Raja Melayu .

-saya setuju dengan blog Sdr SUKJ gelaran yang paling bagus untuk mereka ini iaitu BABI MUDA klik di sini


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.