KERANA KEBODOHAN MENTERI , PESARA TENTERA MARAHKAN UMNO

on Saturday, April 16, 2016 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




Cukup memalukan !!   Buat program di kawasan parlimen  sendiri Kubang Pasu tetapi telah memalukan UMNO di mata pesara tentera yang majoriti orang MELAYU !

Korang tak bengang ke panggil beramai-ramai ke program ambil duit RM1000 tetapi bila jamuan makan ambil makanan atas lori dan dalam longgokan plastik sampah hitam .  Lepas tu meja dan khemah tidak disediakan dan disuruh berdiri makan tepi longkang !!


Apa yang ditegur Presiden PBTVM Mohd Ahli Baharom @ Ali Tinju memang ada betulnya sepatutnya Pak  Menteri DS Hishamuddin Tun Hussein mengikut cara Menteri  YB DS Ismail Sabri yang berjaya menyatukan Ketua-ketua kampung (JKKK &JKKP)  bersama PM 

Masalah kebajikan pesara dan balu hingga kini  masih lagi  tidak terbela dan jangan terkejut jika pesara ini tidak menyokong kerajaan di Pilihanraya umum akan datang !!


Takkan isu kebajikan pesara dan balu ini nak kena tunggu campur tangan Perdana Menteri selepas menerima memo bantahan daripada mereka.  

Malu la jadi Menteri Pertahanan kalau perkara ini kena perlu bos terpaksa selesaikan  . 



Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.