KHAIRY KECEWA , SALAHKAN FAM & PENYOKONG INSIDEN BALING SUAR #ULTRASMALAYA #FAM

on Tuesday, September 8, 2015 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments



KUALA LUMPUR: Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin Abu Bakar kesal dengan perbuatan penyokong yang membaling suar ketika aksi Malaysia-Arab Saudi di Stadium Shah Alam, sebentar tadi. 

Beliau yang berada di stadium, menyifatkan ia sebagai perbuatan yang memalukan negara dan mengkritik pihak stadium kerana gagal mengawal keadaan. Perlawanan antara Malaysia dan Arab Saudi sebelum itu dihentikan pada minit ke-88. 










Menerusi Twitternya, Khairy berkata: "Saya ada di Stadium SA malam ini. Melihat sendiri insiden yang memalukan. Baling suar salah. Kawalan stadium gagal,".


3 Responses

  1. Anonymous says:

    apakata presiden FAM serah baton pada ketua ultras malaya utk jd presiden FAM..then kita tgk apa dia boleh buat...dah ada ura-ura akan ada sesuatu dalam game mlm ni dr ultras tp apa tindakan pihak FAm/security? bila berlaku nak salahkan sapa? sepatutnya bila dah ada ura2 camtu ketatkan kawalan ketika masuk stadium...susah la nak ckp klu semua masalah nak kena rakyat biasa fikirkan...

  2. inilah menteri belia dan sukan yg paling teruk sejak malaysia merdeka..yg dia tau zomba aje..lps tu nk sailang pojek RedBull Air Race pulak

  3. Jangan orang panggil dia Menteri "Chap Butoh" udah le. ..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.