Ceramah TURUN Tasek Gelugor bertukar ceramah agongkan Karpal Singh !

on Sunday, April 20, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments





Semalam ceramah  TURUN PAS/PKR  di Tasek Gelugor menampilkan penceramah  Mat  Sabu  ,Malik itik ,  Mahfuz Bean , Zairil  Sharif Omaq..

Ia lebih banyak mengagung-agungkan KARPAL SINGH dengan jutaan  pujian melangit ayah pin.

 Mereka ternyata muda  lupa siapa KARPAL yg pernah MENGHINA RAJA2 MELAYU/ISLAM.

PAS terutamanya cukup  lupa PENGHINAAN YG DI BUAT TERHADAP MELAYU/ISLAM dgn UGUTAN "LANGKAH MAYAT AKU DULU SEBELUM MELAKSANAKAN HUDUD";

Malah  mereka juga lupa SIAPA yg memusing LIDAH 360 darjah dlm kes liwat ANWAR IBRAHIM...dulu 1997 semasa Anwar dalam BN, dia melemparkan tuduhan liwat di parlimen terang-terang dan hari ini membelanya .

Memang  CERDIK sungguh pemimpin MELAYU PAS/PKR ...haha


6 Responses

  1. Anonymous says:

    kesian melayu penang yg telampau ghairah sokong pas sokong pkr....

  2. Anonymous says:

    PAS mana pendirian, kafir laknat keji Islam pun dia terima, sebab pemimpinnya orang macam maffus,sabhu...mana mau hormat islam, ada tuan guru pun annguk saja bila islam di hina...islam pas dah menyelam..

  3. Anonymous says:

    siapa karpal, manusia yang mencela islam, menhina melayu nak di agungkan, lawyer yang tak da credible, tak da integrity..dia tahu anwar meliwat, tapi sebab dibayar di rasuah oleh anwar dia boleh bela anwar..siapa amal rasuah?...

  4. Anonymous says:

    Demi politik dan juga sedikit kuasa pentadbiran duniawi, ada puak islam yang sanggup menjadi seorang berciri munafik dan kufur. Puak ini tidak takut dengan ALLAH.

  5. Anonymous says:

    duit punya pasal manusia sanggup menjadi anjing menyalak, melainkan tuan dia..

  6. Anonymous says:

    syabas kepada para penyokong PAS/PKR/DAP terutama melayu..sebab anda semua telah redha dengan apa yang anda hadapi kini dan akan datang. saya meyeru supaya sokongan anda ini berterusan sesuai dengan anda yang mempunyai otak yang cerdik tetapi tanpa akal...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.