PENDEDAHAN DI PARLIMEN BAGAN INI MUNGKIN PUNCA PENANG DILABEL BANDAR SEKS !!

on Saturday, April 12, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


Ini lah gambaran sebenar di kepesatan pembangunan industri URUT di Parlimen Bagan yang mana wakil rakyatnya adalah Guan Eng. Ia disebarkan di media sosial dan kalau tak percaya pergi la ronda sendiri di Jalan Raja Uda dan sekitar parlimen itu .

Sehinga kini, kerajaan DAP belum lagi memberi berhubungan penjelasan laporan kajian NGO yang mendakwa P.Pinang  " Bandar Seks " berikutan terdapat 200 kawasan panas untuk khidmat seks .

Bila negeri diperintah kerajaan PR di Selangor & P.Pinang  , begitu hebat pertumbuhan rumah urut diluluskan

Adakah ini hadiah kepada tauke2 Cina yang menyokong tegar di PRU13 dan mengekalkan kuasa DAP ?


Kerajaan Pulau Pinang perlu memberi penjelasan berhubung laporan sebuah badan bukan kerajaan (NGO) yang mendakwa negeri ini 'bandar seks' berikutan kononnya terdapat sekurang-kurangnya 200 kawasan panas yang menawarkan perkhidmatan seks. 

 Ketua Pembangkang Pulau Pinang, Datuk Jahara Abdul Hamid berkata, semua pihak terutama rakyat negeri ini mahu Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng tampil memberi penjelasan mengenai perkara itu berikutan laporan itu memberi imej buruk kepada Pulau Pinang.

 "Umno mahu Guan Eng beri penjelasan mengenai perkara itu dan jika beliau enggan berbuat demikian, kami akan bangkitkan pada sidang Dewan Undangan Negeri yang akan bersidang bulan depan. 

 "Laporan itu bukan sahaja memberi imej buruk malah menunjukkan pihak berkuasa tempatan tidak buat kerja mereka kerana saya difahamkan 200 premis yang menawarkan perkhidmatan berkenaan mempunyai lesen dan bagaimana perkara itu boleh terjadi," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Program Kembara Kebajikan 1Malaysia Family Care (IMFC), di Dewan Sungai Dua, di sini hari ini.


2 Responses

  1. Anonymous says:

    Apa masalahnya? lan dah slogan "UBAH" ... kena lah ubah .... mula2 parlimen...

  2. Anonymous says:

    i went there before, n when i was looking for a rest house, looking at the back location hoping for a cheaper price there were many photos (prostitute) on the wall to be choose... n without hiding it was openly published.....most of the photos were chinese n i believe they were not local. so nice...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.