Skuad Malaysia pakai baju jersi Biru menentang Liverpool terkena badi BERSIH

on Saturday, July 16, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments





Dalam pada itu, Rajagobal turut menegaskan bahawa skuad Harimau Malaya akan kembali memakai jersi biru petang esok setelah ternyata jersi kuning berterusan tidak membawa tuah.


"Lawan Indonesia, Taiwan dan Arsenal kita tewas dengan jersi kuning. Kita pun tak pernah menang dengan jersi kuning dan kamu boleh lihat ba- gaimana pemain kita tak bertenaga semalam (kelmarin).


"Tetapi ini bukan satu kepercayaan. Ia lebih kepada psikologi. Rio Ferdinand (pemain Manchester United) akan melompat di terowong masuk padang setiap kali beraksi. Pemain lain pun ada cara mereka.






"Begitu juga dengan saya. Apabila kita pakai jersi biru, lihatlah kita ber- aksi begitu yakin dan garang sehingga menjuarai Sukan SEA 2009 dan Piala Suzuki AFF 2010," jelas Ra- jagobal.


Difahamkan, skuad kebangsaan terpaksa memakai jersi kuning malam kelmarin kerana Arsenal hanya membawa jersi kedua mereka berwarna biru untuk aksi tersebut.






Komen PB 

Jersi kuning tidak akan dipakai pasukan Malaysia dalam perlawanan menentang Liverpool nanti . Seperti badi saja colour kuning ini kepada skuad negara.

Adakah kerana badi BERSHIT Ambiga dan juak-juaknya ?  hahaha


3 Responses

  1. Unknown says:

    berkemungkinan...huhuhu..

  2. Unknown says:

    biru = BN
    merah = PATRIOT
    putih = BEBAS
    kuning dah xdok!

  3. Unknown says:

    penganjurnya:
    biru = Celcom
    Merah = Hotlink


    kuning = Digi(buang jaoh2)

    hahaha.. sekadar jenaka..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.