Skuad Olimpik Malaysia menang 2 - 0 ke atas Pakistan

on Wednesday, February 23, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments


Syabas kepada skuad Olimpik Malaysia yang berjaya membenam cabaran Pakistan 2 - 0  dalam perlawanan Pra Kelayakan Olimpik London 2012 .   Gol skuad muda negara ini dijaringkan oleh
Wan Zaharul Nizam & Mohd Irfan Fazail yang mana mereka dari pasukan Harimau Muda A .

2 gol  yang dijaringkan  pasukan kita merupakan gol cukup cantik terutama gol pertama rembatan kencang dari luar kotak penalti . Malaysia juga sepatutnya memanfaatkan peluang menjaringkan lebih banyak gol selepas seorang pemain Pakistan dilayangkan kad merah kerana menenfang penjaga gol Apek .

Harap Ong Kim Swee dapat menajamkan lagi penyudah di barisan serangan  terutama penyerang Ahmad Fakri Saraani & Ahmad Shakir Ali yang nampak kurang menyerlah pada perlawanan itu .

Syabas & tahniah skuad negara  .. teruskan perjuangan  ..  Malaysia Boleh !





3 Responses

  1. Anonymous says:

    Tahniah ! Malaysia Boleh

  2. Tahniah...









    --------------------------------------------------------------------------------------------
    Transformasi besar kpd generasi muda - Generasi baru wajib 'membunuh' beruk-beruk tua nyanyuk Sinar Harian yang Nak MampuS...BACUL!!
    http://Blog1Malaysia.blogspot.com/

  3. tahniah skuad olimpik Malaysia....

    walaubagaimana pun kita sepatutnya menang dengan lebih besar lagi kalau pemain2 kita dapat mengambil peluang yang ada. bukan bongkak saya rasa kita bolh menang lebih 4gol.

    pada babak kedua pemain2 kita seolah2 hilang punca.peluang terhidang diabaikan. sikap puas hati dan sambil lewa mula menghantui pemain2 kita.

    kita masih bertuah mempunyai penjaga gol terhebat dirantau ini kerana kita mungkin kebocoran sekiranya bukan ketangkasan beliau.

    saya harap dipusingan kedua di Lahore nanti pemain kita dapat mengekalkan momenton permainan seperti mana diawal2 minit permainan

    selamat berjuangan wira2 olimpik malaysia walau apa2pun keputusan di lahore nanti, ingatlah perjuangan kita masih belum selesai lagi...

    semoga berjaya dilahore

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.