BILLBOARD MEMPERINGATI ANWAR , PBT KERAJAAN SELANGOR BUAT SENYAP ??

on Wednesday, February 17, 2016 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



Tahniah kepada Rakyat Selangor. Billboard memperingati Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim dipasang di merata-rata di Selangor. Kita berharap Kerajaan Negeri tidak menggunakan duit pembayar cukai untuk membuat billboard berkenaan. Tidak ada hasilnya untuk Rakyat Selangor pun. Yang pastinya, Billboard berkenaan tidak mempunyai sebarang kelulusan daripada Majlis Daerah atau Majlis Perbandaran. Mungkin mereka tertidur kot?


Cuma kita hendak bertanya Peguam Negara, adakah tindakan sebegini tidak menghina undang-undang negara apabila dikatakan pesalah kes liwat dikatakan tahanan politik?Kalau billboard ini bertentangan dengan apa yang diputuskan oleh mahkamah, sewajarnya tindakan diambil kepada sesiapa yang memasangnya dan tindakan menurunkan billboard ini harus dilakukan


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.