Blogger macai Pakatan patut tanya Anwar mengapa ia dinamakan Menara UMNO !!

on Friday, June 14, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment



GPB nak tergelak bila   baca blog pencacai tegar Guan Eng iaitu Anak Sungai Derhaka yang persoal mengapa bangunan milik JKP itu dinamakan Menara UMNO . 

Sepatutnya dia kena tanya Anwar Ibrahim la mengapa bangunan ini dinamakan Menara UMNO sebab ketika tahun 1997   beliau menjadi Pengerusi Badan Perhubungan UMNO P.Pinang merangkap Timb Presiden UMNO . 

UMNO P.Pinang hanya menyewa bangunan berkenaan di tingkat 6 & 7 dan tak timbul isu pun salahguna harta benda kerajaan   seperti difitnah blogger macai ASD  . 

Nak fitnah tu jangan la sampai nampak BODOH !


GEORGE TOWN: Pemilik bangunan Menara Umno, JKP Sdn Bhd (JKP) akan mengalihkan sisa rasuk yang masih tergantung di bangunan itu hari ini bagi membolehkan kerja pembersihan jalan di kawasan bangunan itu. 

Lewat petang semalam, sebuah penebat kilat sepanjang 20 meter yang terletak di atas bangunan menara itu di Jalan Macalister di sini runtuh akibat angin kencang mengakibatkan jalan rosak selain menghempap beberapa kenderaan. gambar dan video sila lihat di SINI

Ketua Pegawai Eksekutif JKP Adzmi Ariffin berkata pihaknya telah menyewa sebuah kren untuk tujuan itu dan meminta semua pihak bersabar sehingga kerja-kerja mengalih rasuk itu selesai. 

Adzmi berkata bangunan 21 tingkat itu yang siap dibina pada 1997 dan dibeli daripada Amanah Capital Bhd pada 2005 itu kukuh kerana kerja penyelenggaraan dilakukan secara berkala dan menyifatkan insiden runtuhan itu sebagai bencana alam. 

Bangunan itu yang menempatkan pejabat, syarikat dan kolej swasta dijadual beroperasi seperti biasa pada Isnin ini kerana bahagian yang terjejas hanyalah penebat kilat itu sahaja, katanya kepada pemberita ketika ditemui di lokasi kejadian ~ BERNAMA


One Response

  1. Anonymous says:

    Si SAMSENG-SAMSENG RASIS yang makin ganas dari DAPigs/PKRats, makin nak serang segala hak BUMIPUTERA MELAYU dan BUMIPUTERA lain! Maka, HAK Bumiputera Melayu dan Bumiputera lain (Bumiputera yang juga bermaksud Pribumi/Indigenous/Native/Tribal/Orang Asal/Aboriginal) yang mesti dipertahankan dan dipupuk, apalagi di zaman genting ini akibat serangan RASIS ganas DAPigs/PKRats ini yang sungguh biadap dan menyalahi Perlembagaan kita.

    1 juta bangsa PENDATANG dibawa British laknat, diberi kerakyatan dengan amat mudah sewaktu Kemerdekaan Tanah Melayu, di bumi tercinta kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain; dan kemudiannya bangsa pendatang mendapat pula Singapura, juga dengan mudah! Tetapi kebanyakan mereka TIDAK juga berterimakasih kepada Raja-Raja Melayu, dan pemimipin-pemimipin serta rakyat Melayu dan Bumiputera lain, terutamanya kepada yang Islam!

    MAKCIK Tempurung.

    (PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.