Zahid Hamidi beri perhargaan sebab tahu hasil kerja blogger pro UMNO

on Sunday, December 4, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




GPB semalam di dalam Dewan Merdeka terharu sangat pengiktirafan hasil kerja blogger oleh seorang pemimpin kanan parti iaitu Naib Presiden Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi . Di dalam dewan keramat parti terbesar orang Melayu , ia menjadi saksi peranan blogger sebagai cybertrooper UMNO dihargai .


" Yang berjuang untuk kita, tanpa upah , tanpa tidur , tanpa ada sebarang ganjaran .. kita berikan penghargaan kepada cyber trooper kita "


Kata-kata ini membuktikan  Datuk Seri Zahid tahu kerja seorang blogger !  GPB salute  seorang Naib Presiden seperti  Datuk  Zahid !  Mantan Pengerusi  Badan Perhubungan UMNO P.Pinang ini memang seorang pemimpin yang hebat !

GPB yang membuat coverage perhimpunan agung UMNO ini hingga semalam walaupun tidak mendapat layanan hebat sepertimana media arus perdana & akhbar Cina , tapi  kita tetap menjalankan tanggungjawab juga atas nama perjuangan untuk membantu parti .



** Ada benda yang nak kena tegur untuk PAU 2011 ini .....


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.