Video menarik PRK Bukit Gantang dan Bukit Selambau

on Thursday, April 2, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 13 Comments



Anda boleh lihat sendiri video tersebut di bawah ini SIAPA NIZAR ?? bagaimana Nizar menafikan Negara Islam agenda perjuangan Pas di hadapan rakan rakan Pakatan Rakyat iaitu Dap dan Pkr......







PENDEDAHAN BEKAS AHLI PKR YANG TIDAK GENTAR MENDEDAHKAN SKANDAL -SKANDAL YANG BERLAKU DI KEDAH DAN BETAPA KAYANYA PEMIMPIN-PEMIMPIN PKR SELEPAS MENJADI YB !!


13 Responses

  1. Anonymous says:

    Semenjak ditubuhkan PAS sudah mempunyai 8 orang Presiden yang mendasari perlembagaan awal PAS yang digariskan itu mempunyai empat tujuan, iaitu:

    PERTAMA: Mewujudkan satu perikatan persaudaraan Islam untuk membentuk satu tenaga bersama bagi menyelenggarakan segala tuntutan Islam dan siasah yang berdasarkan demokrasi.

    KEDUA: Menumpukan segala ikhtiar dan tenaga untuk menyatukan Perlembagaan pentadbiran agama di seluruh negara.

    KETIGA: Memelihara dan mempertahankan hak-hak kepentingan dan kehormatan agama dan umat Islam.

    KEEMPAT: Bekerjasama dengan pertubuhan-pertubuhan siasah yang lain di dalam negara ini, yang dasar dan tujuannya tidak berlawanan dengan ajaran Islam dalam mencapai demokrasi, keadilan masyarakat dan kemanusiaan.

    Jikalau berdasarkan 4 tujuan yang tersebut tanpa ada sebarang pindaan sejak 1951 hingga sekarang maka bekas MB Perak tidak berbohong ketika berbahas di dalam Dewan Undangan Negeri Perak. Datuk Seri Nizar Jamaluddin ketika masih bergelar Menteri Besar, amat menarik kerana secara jelas Nizar mencabar supaya dibuktikan PAS hendak menubuhkan sebuah negara Islam. Berdasarkan rakaman tersebut, isu berkenaan dibangkitkan oleh bekas Menteri Besar, Datuk Seri Mohd Tajol Rosli yang menyatakan PAS kini sudah lari daripada matlamat asal mereka untuk menubuhkan Negara Islam.


    Nizar yang mendengar kenyataan Tajol itu, bangun meminta penjelasan. “Di manakah dalam mana-mana transkrip PAS yang menyatakan bahawa PAS nak melaksanakan negara Islam. Saya minta pandangan dan minta jawapan di manakah dalam transkrip PAS, dalam memorandum ke ...dalam Perlembagaan PAS ... ada menyatakan PAS nak melaksanakan negara Islam,” tanya Nizar. (agendadaily.com)

    Nizar tidak berbohong. . PAS BERHASRAT untuk menubuhkan sebuah negara Islam.

  2. PAPA GOMO says:

    SALAM BRO...
    VIDEO YANG MENARIK...
    TERUSKAN BERJUANG DALAM MENEGAKKAN KEBENARAN...

  3. anon

    bodoh betul nizar ..mcm inikah jawapan seorang MB ?? kita tahu sejak dari dahulu lagi PAS ingin laksanakan hukum hudud dan negara islam .

    tetapi Malaysia sudah diisytihar lebih awal dari angan2 PAS apabila negara ini diisytiharkan negara islam semasa permerintahan Tun .

    Hj Hadi sendiri mahu laksanakan negara islam dan hukum hudud ..jg terbaru Husam ditempelak oleh KJ di Kota Bharu sehingga terketaq2 jwb Ya, kita laksanakan hudud apabila memerintah ..

    PAS dahulu lain berbanding dgn PAS skrg .. PAS sekarang sudah kwn dgn kafir DAP ..sudah tidur sebantal malah sanggup jd boneka dan pencacai DAP spt nizar .

  4. UMNOBODOH says:

    KAH KAH KAH.. BODOH BETUL ORANG UMNO. PERKATAAN SEMBAH DERHAKA PUN TAKLEH BEZA??

    HAHAHAHA.. ORANG UMNO PALING BODOH NAK FAHAM BAHASA ISTANA.

    AKU ULANG LAGI SEKALI. UMNO TERSANGAT BODOH DALAM MEMAHAMI BAHASA ISTANA. FAIL YANG TERSANGAT SANGAT. AHAHAHA. YANG AKU TAK TAHAN, RAKYAT FAHAM, TAPI ORANG UMNO TAK FAHAM..

    BERMAKNA ORANG UMNO LAH PALING BODOH DI DUNIA INI

  5. Anonymous says:

    Oii UMNO
    Kamu berketuakan pembunuh, pemuda diketuai oleh perasuah. macamana nak jadi elok tambah busuk lagi ada. Kalau ye pun nak buat berita jangan buat fitnah. POORAH!!!!!!! kami kuburkan UMNO/BN.

  6. Anonymous says:

    Perakians must remember how thier state was robbed by coup d'etat lead by Najib and his UMNO/BN goons. Wasnt it UMNO that stripped the Sultans immunities? Today, UMNO wants to be portrayed as defender of Islam and Malays, while in fact they betrayed the Malays. Soon UMNO is bringing in Mahathir Mohamad, the man who initiated the stripping of the rulers immunitites, when he was PM.

    This reminds me of how a late Sultan publicly kept a beard as a sign of protest because the late Tuanku disagreed to the appointment of the late Mohamed Ghazali b Jawi as MB.

  7. Anonymous says:

    Mahathir Suruh Orang Melayu Berani Menderhaka Pada Raja

    http://www.youtube.com/watch?v=oG8225EDV3A&feature=related

    hahahahahahah

  8. Anonymous says:

    rakyat xbodoh laa BN....
    yang pemimpin ko tu terang2 tolak islam tu ape kes?
    bingung n xreti knpa parti sekular mc umno takut takut sngt nak laksanakan hukum hudud n hukum syariah kat malaysia...da 52 tahun memerintah...nmpak sngt xnk kn islam. umno sekular!!!!pisahkan agama n politik, agama ngn ekonomi...mcm xcaye kat tuhan je puak2 umno nie...dah laa pemimpin xde moral...raba punggung, peluk pompuan, cium pipi ngn artis..meluat n jijik sngt aku tgk pemimpin umno islam hadhari nie...eiii..xreti lagi ke nak nilai?

  9. Anonymous says:

    kalo pas dah lari dari tujuan menubuhkan negara islam...apa mcm kalo zamberi kudeta n najib mongolia ambik peranan n tanggungjawab tubuhkan negara islam...setuju???confirm 10000000% puak2 sekular nie xnk...nnt xleh nk raba punggung, peluk pompuan n berkhalwat kat PD dah lps nie...hahahaha.si tajol tu kempunan n gila meroyan nak jadi MB lagi...

  10. Anonymous says:

    UMNO bodoh!!!!!
    duk keji Pakatan Rakyat...
    diri sendiri dh terpalit "SHIT" masih nk tuduh org lain..
    udah2 la duk fitnah org..basuh dulu "SHIT" kt muka korg tu..
    Buat UMNO...pegi basuh "SHIT" yg terpalit kat muka ketua korg tu..bile haa..nak basuh muka ketua korg yang jadi pembunuh altantuya tu...
    dah...dah..pegi cepat!!!!

  11. Anonymous says:

    umnobodoh

    APALAK TU? KAH KAH KAH , HA HA HA. TERMASUKLAH MAK DAN ABAHKAU KAN?.DUA BODOH DAPATLAK KAU YANG JELAS BODOH BERGANDA. KALAU ATOK KAU DULU UMNO, NAIK PANGKAT LAH KAU JADI BODOH 3X GANDA!

    DASAR MELAYU BANGSAT(

    CEPOK

  12. Anonymous says:

    Anon 6.47 2nd Apr

    Hallo Ah Beng ha. Lu apa celite? Itu 2 pekale yang berbeze beze ma! Olang putih cakap ha! dont be a smart ass ma !

    Lu ha, hilup pun kasi olang susah, mau mati pun kasi olang susuh lo!

    Cepok

  13. Anonymous says:

    bodoh punya melayu,
    cekik kang mampus,
    Budi bahasa konon,
    Rogol orang sana sini,
    bunuh orang sana sini,
    nak budi bahasa lagi,
    rompak sana sini,
    rasuah sana sini,
    nak budi bahasa lagi,
    bodoh punya melayu,
    cekik kang mampus,

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.