NAJIB TETAP PM MALAYSIA DIKENANG RAKYAT BAWAHAN

on Wednesday, September 26, 2018 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments





KASIH SAYANG TANPA SYARAT DARI SEORANG RAKYAT TERHADAP SEORANG NEGARAWAN BERJASA

Berhadapan Affin Bank Wangsa Maju pagi tadi,  OKU ini break motor dan menjerit memanggil Dato Seri Najib, “Perdana Menteri!!!”

Dato Seri Najib kata “saya bukan lagi Perdana Menteri”.

Pantas wanita ini menjawab “dalam hati saya Dato Seri Najib adalah Perdana Menteri saya”. Beliau menangis sambil mengadu PH telah menipu manifesto tentang bantuan kepada OKU. PH menjanjikan bantuan RM800 hingga RM1,000 tapi semuanya tipu. BR1M juga akan dihapuskan. “Seumur hidup saya tidak pernah terima duit dari kerajaan, hanya Dato Seri Najib bantu saya. Hari ini saya tidak mahu minta duit dari Dato Seri, saya cuma mau kasi tahu saya sayang Dato Seri”

Saudaranya beritahu, wanita OKU ini menangis setiap kali lihat Dato Seri Najib di TV.

AS

#EmpiricalWatch


5 Responses

  1. Anonymous says:

    alhamd... terbaik tok najib.

  2. Anonymous says:

    Allahu Akbar..rakyat memang sayangkan DSNR
    Sedihnya
    zaman mahafiraun gila menangkap orang
    semoga DS Najib Razak diangkat Allah naik semula jadi PM
    satukan kami Melayu dan rakyat.
    Daim & Madey celaka besar!

  3. Anonymous says:

    Terharu sangat...

  4. Unknown says:

    Sama lah juga dengan saya, walaupun tidak pernah menerima apa -apa bantuan baik dari sudut wang Brim atau tanah sekankang kera dari pihak kerajaan terdahulu dibawah UMNO atau pentadbiran Dato Sri Najib tetapi saya tetap bersyukur kerana sekurang-kurangnya ada ahli keluarga dan sanak saudara yang turut sama mendapat bantuan seperti seperti Brim dan Sara hidup nelayan atau petani yang sedikit sebanyak dapat menampung perbelanjaan dia orang...terimakasih mantan PM Dato Sri Najib semoga Allah bersama-sama dengan orang yang benar.

  5. Anonymous says:

    Wayang Tionghua

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.